  • 1. Data: 2007-04-04 17:21:55
    Temat: Gwarancja a dowod zakupu
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Mam pytanie czy serwis gwarancyjny moze odmowic mi przyjecia do naprawy
    sprzetu na gwarancji , jezlie nie mam dowodu zakupu . Jaka jest podstawa
    prawna do tego typu roszczen przez Pana z serwisu

  • 2. Data: 2007-04-04 17:27:35
    Temat: Re: Gwarancja a dowod zakupu
    Od: " " <p...@g...pl>

    Witam,

    > Mam pytanie czy serwis gwarancyjny moze odmowic mi przyjecia do naprawy
    > sprzetu na gwarancji , jezlie nie mam dowodu zakupu . Jaka jest podstawa
    > prawna do tego typu roszczen przez Pana z serwisu

    Generalnie podstawa prawna sa zapisy na karcie / umowie gwarancyjnej.

    Pamietaj, ze mozesz jeszcze reklamowac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa -
    tu nie ma potrzeby okazania paragonu, musisz jedynie udowodnic zakup w danym
    punkcie.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 3. Data: 2007-04-04 17:27:41
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Witam,

  • 4. Data: 2007-04-04 17:32:15
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    stanseba napisał(a):
    > Mam pytanie czy serwis gwarancyjny moze odmowic mi przyjecia do naprawy
    > sprzetu na gwarancji , jezlie nie mam dowodu zakupu . Jaka jest podstawa
    > prawna do tego typu roszczen przez Pana z serwisu

    Mówimy o gwarancji, czy "niezgodności towaru z umową"?
    Jeżeli mówimy o gwarancji, to sprawdź w umowie gwarancyjnej. Kupując ten
    produkt zgodziłeś się na takie warunki, jakie są zapisane w gwarancji