  • 1. Data: 2007-04-04 16:17:01
    Temat: [nmsp, imho] Ach, ten piękny kraj ...
    Od: M <n...@n...pl>

    1. Prokurwy w prokurwaturach robią co chcą, szukają haków na kogo chcą i
    łamią ludziom życie bez żadnych konsekwencji z racji immunitetu i
    iluzorycznej odpowiedzialności dyscyplinarnej; odszkodowania zapłacą
    obywatele... pfu... magiczny Skarb Państwa;
    1a. w ramach nagrody za wierną służbę taka prokurew może nawet zostać
    awansowana do prokurwatury krajowej za przykładne złamanie na polecenie
    czyichś praw... pfu... bezkompromisową walkę z przestępczością;
    1b. jako prokurwator krajowy bezkompromisowo będzie narażony na swoje
    wynagrodzenie... pfu... będzie narażony na niebezpieczeństwa i trud;
    1c. prokurwatorem krajowym nie zostaje się po znajomości ministra i
    protekcji politycznej, to bezpodstawne pomówienia;
    1c. od czasu do czasu showmeni zrobią konferencje...
    1d. albo i bez konferencji puszczą najzwyklejszą plotkę czy
    manipulację... pfu... przeciek kontrolowany w ramach postępowania.
    1e. od czasu do czasu w ramach zabawiania obywateli przez władze p.
    generalna palnie, że obywatel powinien przeprosić prokurwaturę -
    instytucję, która jak wiadomo nie ma służyć społeczeństwu a posiada
    własne dobra osobiste...
    1f. dobra osobiste tej szacownej instytucji zapewne trzeba chronić przed
    takimi pomówieniami jak w przypadku prokuratora K; przecież to czysty
    zbieg okoliczności, że nie było weryfikacji prokuratorów a rzeczony
    nigdy nie odpowiadał za niedopełnienie obowiązków i tuszowanie
    przestępst komunistycznych (wg. raportu R., nigdy potem sprawa nie
    została wyjaśniona, obecnie komisja wnikliwie tuszuje sprawę);

    2. Policja nic nie robi, zresztą jak zwykle i jest w tym bardzo
    konsekwentna. Nigdy nie łamie zasady, by na wezwanie przyjechać
    wcześniej niż po 30 minutach. To koncepcja 'zero tolerancji dla
    przestępczości' bo to przecież oczywiste, że jest ona sprzeczna z
    istnieniem policji jako organizacji usłużnej społeczeństwu.
    2a. W ramach walki z przestępczością zorganizowaną policjanci
    bezkompromisowo walczą z niebezpiecznymi licealistami likwidując na
    miejscu; na seans kin akcji zabrać można szwagra;

    3. ZUS jest stateczną instytucją, urzędują tam stateczni opanowani
    urzędnicy, wszystko robią we właściwym tempie, nigdy nie wyrwą się z
    żadną decyzją zbyt wcześnie... wresztą w ogóle się nie wyrywają. Są
    gospodarni, skrupulatnie hodują odsetki niczym najlepsi ogrodnicy. O
    nieprawidłowościach w dokumentach lub zaległości powiadomią dopiero gdy
    odsetki przerosną zaległość. To zapewne taka nowa świecka tradycja
    europejska.

    4. Fiskus to nawet jest najuczciwszy. Nikt nie łudzi się, że istnieje on
    w innych celach niż dla łupienia obywateli... pfu... dla redystrybucji
    produktu krajowego. To kiedy mamy dzień wolności podatkowej w tym roku?
    29 listopad? Czy już w grudniu? :)
    4a. w ramach dbania o dobra osobiste fiskusa (sic!) ma on od niedawna
    prawo upublicznić dowolne dane podatkowe na temat obywatela; dziwne,
    myślałem, że już dawno urzędnicy mieli takie prawo, bo tak często w
    gazetach można czytać o danych, które niechybnie wyszły z US.

    I kawałek:
    Wychodzą dwa owsiki - ojciec i syn - z dupy i mały mówi:
    - Tato, jak tu pięknie. Słońce, niebo, świeżutkie powietrze. Czy nie
    możemy tu zostać, tylko musimy wracać tam, tu jest tak ładnie, a tam
    jest ciemno, śmierdzi i w ogóle??
    Ojciec:
    - tam jest nasza ojczyzna.

    Poszło na p.s.prawo bo chyba tylko tu to jeszcze ma sens iść. Chociaż
    zapewne mały. :)
    Tak tylko sobie popisałem. Ale ja oszołom i demagog jestem. :]

  • 2. Data: 2007-04-04 19:30:28
    Temat: Re: [nmsp, imho] Ach, ten piękny kraj ...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    M napisał(a):

    > Ale ja oszołom i demagog jestem. :]

    Widać.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-04 20:04:50
    Od: M <n...@n...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Widać.

    Ale mi pojechał ktoś, kto na grupie jest jednym z najaktywniejszych
    pyskaczy, a chyba najaktywniejszym pomawiaczem. Bueehehe

    Pogroź palcem jeszcze. lol

  • 4. Data: 2007-04-04 20:06:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    M napisał(a):

    > Ale mi pojechał ktoś, kto na grupie jest jednym z najaktywniejszych
    > pyskaczy, a chyba najaktywniejszym pomawiaczem. Bueehehe
    >
    > Pogroź palcem jeszcze. lol

    Jak napisałem, widać.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-04-05 15:11:15
    Od: M <n...@n...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Jak napisałem, widać.

    Och, niefortunnie się niezrozumieliśmy: http://na.drzewo.pl/

    Takich funkcjonariuszków z podwójną moralnością to już miewaliśmy w
    dawnych czasach. Od czasu, gdy pomówiłeś i nieważyłeś publicznie na
    grupie pierwszą osobę jesteś dla mnie w sprawach etycznych mniej
    wiarygodny niż Szpieg z krainy deszczowców. Z wolności wypowiedzi będę
    korzystał w dowolny sposób, który uznam za stosowny. Włącznie z
    określeniami wulgarnymi niewątpliwie korespondującymi z obecną
    rzeczywistością. Być może boli ciebie, że pewnych ludzi i zachowań nie
    trawię, ale cóż... trzeba Ci się zmienić.

    M.

  • 6. Data: 2007-04-05 15:14:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    M napisał(a):

    > Och, niefortunnie się niezrozumieliśmy:

    Oj nie, dobrze się zrozumieliśmy. Widać.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 7. Data: 2007-04-05 15:39:43
    Od: M <n...@n...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Oj nie, dobrze się zrozumieliśmy. Widać.

    O, widzę kulturka i maniera. Zmieniasz barwę jak komuniści 18 lat temu?
    Teraz już nie jesteś pomawiaczem tylko postpomawiaczem? To gratuluję i
    życzę powodzenia na nowej drodze życia!

  • 8. Data: 2007-04-05 15:43:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    M napisał(a):

    > O, widzę kulturka i maniera. Zmieniasz barwę jak komuniści 18 lat temu?
    > Teraz już nie jesteś pomawiaczem tylko postpomawiaczem? To gratuluję i
    > życzę powodzenia na nowej drodze życia!

    Teraz wróć do mojego pierwszego posta w tym wątku. Nic więcej nowego nie
    napiszę.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 9. Data: 2007-04-05 15:53:22
    Od: M <n...@n...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Teraz wróć do mojego pierwszego posta w tym wątku. Nic więcej nowego nie
    > napiszę.

    No i bardzo dobrze. Przyganiał baran jagnięciu... pfu... kocioł garnkowi
    a sam smolił.

    M.

  • 10. Data: 2007-04-05 15:56:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    M napisał(a):

    > No i bardzo dobrze. Przyganiał baran jagnięciu... pfu... kocioł garnkowi
    > a sam smolił.

    Itd ... panu dziękujemy.

    --
    @2007 Johnson