  • 11. Data: 2004-06-04 12:34:40
    Temat: Re: zameldowanie na siłe
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Konrad vel Legislator wrote:

    > Nie nabywa zadnych praw. Meldunek jest li tylko urzedowym
    > potwierdzeniem, ze dana osoba faktycznie przebywa - zamieszkuje - w
    > danym lokalu, domu, etc. Nie jest z tym zwiazane jednak zadne prawo.

    Oczym wiedzą wszyscy oprócz niektórych durnych policjantów, którzy
    potrafią przywieźć nawalonego eks... i domagac się otwarcia drzwi i
    wpuszczenia delikwenta... a na próby protestów grożą oskarżeniem o
    "utrudnianie czynności".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2004-06-04 12:49:37
    Od: " jed" <p...@N...gazeta.pl>

    dziekuje za wszystkie odpowiedzi ,ale uwazam ze nasze prawo jest chore gdyz
    synus przychodzi do matki i chce sobie u niej pomieszkac a pozniej dla
    kaprysu (bo nie mozna tego inaczej nazwac)sklada podanie o zameldowanie i
    urzad nie zwracajac uwagi na racje glownego najemcy wyraza chec zameldowania
    go z urzedu bo rzeczywiscie przebywa w tym lokalu.
    Natowiast jego mieszkanie stoi w tym czasie puste .....to jest chore i
    beznadziejnie głupie

  • 13. Data: 2004-06-04 13:51:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <c9pr51$5am$1@inews.gazeta.pl> jed napisał(a):
> [...]
    > go z urzedu bo rzeczywiscie przebywa w tym lokalu.
    > Natowiast jego mieszkanie stoi w tym czasie puste .....to jest chore i

    Skoro stoi puste, to znaczy, ze tam nie przebywa i nie powinien być tam
    zameldowany... Jeśli przebywa u Ciebie w mieszkaniu, to zameldowany ma
    być właśnie tam. Czy się zgadzasz, czy się nie zgadzasz.

    Przy takich problemach kluczową sprawą jest uświadomienie sobie, że to
    już nie czasy Barei i zameldowanie nie uprawnia do przebywania w lokalu
    ani do przeprowadzania się razem z rodziną, u której się zameldowało...
    ;)

    Szkoda tylko, że tak jak ktoś napisał - Policja uważa, że jak ktoś
    zameldowany, to ma prawo wejść do mieszkania. A to nieprawda, bo
    właściciel może mu zabronić. Jeśli nie wejdzie przez odpowiedni okres
    czasu, to można go wymeldować, ale to trwa. A w międzyczasie?!
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie