  • 1. Data: 2005-06-30 12:22:25
    Temat: zameldowanie
    Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl>

    Witam :)
    mieszkamy z mezem w mieszkanku jego rodzicow, w sierpniu konczy mi sie
    tymczasowe zameldowanie, i pojawia sie problemik :) otoz rodzice mojego meza
    nie chca mnie zameldowac....

    czy mozna cos z tym zrobic?? :)
    ugody nie bedzie...napewno:)

    pozdrawiam
    bede wdzieczna za rady

    kupno mieszkanka wchodzi w gre, ale ostatecznie :)

  • 2. Data: 2005-06-30 12:41:12
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dominika Korona wrote:
> [...]
    > tymczasowe zameldowanie, i pojawia sie problemik :) otoz rodzice mojego meza

    A czy wiedzą, że utrzymywanie fikcji meldunkowej to wykroczenie -
    zwłaszcza z ich strony?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-06-30 14:19:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dominika Korona wrote:
> [...]
    > tymczasowe zameldowanie, i pojawia sie problemik :) otoz rodzice mojego meza

    skoro fizycznie mieszkasz to muszą.
    jak chcesz zadrzeć to pofatyguj się z pisemkiem do prokuratury.

  • 4. Data: 2005-06-30 14:30:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > skoro fizycznie mieszkasz to muszą.
    > jak chcesz zadrzeć to pofatyguj się z pisemkiem do prokuratury.

    ROTFL

    Prokuratury... Ciapulku - prokuratura nie zajmuje się wykroczeniami...

  • 5. Data: 2005-06-30 15:06:44
    Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl>

    > A czy wiedzą, że utrzymywanie fikcji meldunkowej to wykroczenie -
    > zwłaszcza z ich strony?

    to jak ich o tym uswiadomic?? nie rozmawiajac z nimi :)

  • 6. Data: 2005-06-30 15:35:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dominika Korona wrote:

    > to jak ich o tym uswiadomic?? nie rozmawiajac z nimi :)

    Zawsze dzielnicowy może otrzymać anonimowy donos ;)

    Tylko że to już wredne - i oni w odpowiedzi mogą ci zwyczajnie kazać się
    wynosić (ATSD to jak to w końcu jest z wywalaniem z domu pełnoletnich
    dzieci?)

    Zawsze można bardzo głośno rozmawiając z kimś (w ich obecności) się
    zdziwić: "Jak to? Właściciel mieszkania może dostać solidny mandat, jak
    wszystkich mieszkających w mieszkaniu nie zamelduje? Jejku... Nie
    wiedziałam... Mam nadzieję, że nikt dzielnicowemu nie doniesie, bo byłby
    mały problem..."

  • 7. Data: 2005-07-01 05:32:30
    Od: CN <b...@h...com>

    Dominika Korona napisał(a):
    > mieszkamy z mezem w mieszkanku jego rodzicow, w sierpniu konczy mi sie
    > tymczasowe zameldowanie, i pojawia sie problemik :) otoz rodzice mojego meza
    > nie chca mnie zameldowac....

    A ja Wam radzę iść na swoje jeśli tylko macie taką możliwość.
    Szkoda nerwów po prostu...
    Pozdrawiam,
    /CN

  • 8. Data: 2005-07-01 05:36:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    CN wrote:

    > A ja Wam radzę iść na swoje jeśli tylko macie taką możliwość.
    > Szkoda nerwów po prostu...

    Pomyśl - jakby mieli, to by poszli.

  • 9. Data: 2005-07-01 05:45:16
    Od: CN <b...@h...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pomyśl - jakby mieli, to by poszli.

    Pytająca napisała, że w ostateczności wchodzi w grę kupno mieszkania,
    więc domniemałem, że możliwość istnieje.
    BTW: wydostałeś mi się przypadkiem z KF'a... *PLONK*
    /CN