  • 1. Data: 2005-06-30 12:01:25
    Temat: dotacja dla tworcy
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    Chcialbym opublikowac swoj program na licencji freeware. Jednoczesnie
    chcialbym pozyskac drobne srodki na utrzymanie serwisu z nim zwiazanego
    (domena, hosting, itp.). Jako, ze program nie bedzie mi przynosil
    bezposredniego dochodu, chcialbym umozliwic wszystkim chetnym wplate
    dowolnej sumy na moje konto. Pytanie tylko czy taki "dochod" trzeba
    jakos rozliczac. Moze sie ktos do tego doczepic?

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 2. Data: 2005-06-30 12:39:13
    Temat: Re: dotacja dla tworcy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BbT wrote:

    > bezposredniego dochodu, chcialbym umozliwic wszystkim chetnym wplate
    > dowolnej sumy na moje konto. Pytanie tylko czy taki "dochod" trzeba
    > jakos rozliczac. Moze sie ktos do tego doczepic?

    To pytanie bardziej na pl.soc.prawo.podatki

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-06-30 12:52:39