  • 1. Data: 2002-07-16 12:47:46
    Temat: zameldowanie
    Od: "Katarzyna Michoń" <k...@e...com.pl>

    witam, mam problem, który po krótce tak się przedstawia:

    w mieszkaniu mojej siostry jest zameldowama, oprócz niej samej, nasza mama,
    druga siostra z mężem i 4 swoich dzieci, faktycznie tam nie mieszkają, mają
    jednak meldunek, czy jest jakiś sposób, żeby się ich brzydko mówiąc
    "pozbyć", sami nie wyrażają chęci na wymeldowanie.
    druga sprawa, że mają dom , ale umowa nabycia nie jest sporządzona w formie
    aktu notarialnego, czy tzn. że w świetle prawa nie jest ważna i czy można
    ten fakt wykorzystać jako ewentualny argument, do "przekonania" ich, żeby
    się wymeldowali?
    dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2002-07-18 06:45:33
    Temat: Odp: zameldowanie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Katarzyna Michoń <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah14jj$62v$...@n...onet.pl...
> [...]
    > ten fakt wykorzystać jako ewentualny argument, do "przekonania" ich, żeby

    Należy złożyć pisemny wniosek o wymeldowanie z urzędu z pobytu stałego osoby
    do Urzędu Miejskiego Wydzial Ogólno-Organizacyjny Ewidencji Ludności doł.do
    tego decyzje o przydziale i jeśli jest w posiadaniu np. wyrok o eksmisji.
    A jak nie to np. zwrócic sie o eksmisje do sądu cywilnego.W urzędzie miasta
    porozmawiaj na ten temat.

    Sandra

  • 3. Data: 2002-07-19 19:41:48
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Katarzyna Michoń" <k...@e...com.pl> napisał:

    >"pozbyć", sami nie wyrażają chęci na wymeldowanie.
    Mozesz ich 'zakablowac' ze opuscili miejsce pobytu stałego ponad 2
    miesiace temu i NIE dokonali obowiazku wymeldowania się.

    >mają dom , ale umowa nabycia nie jest sporządzona w formie
    >aktu notarialnego, czy tzn. że w świetle prawa nie jest ważna
    Aby sie zameldowac w nowy miejscu trzeba jedynie posiadac prawo
    przebywania w tym lokalu. Akt wlasnosci nie jest potrzebny, nie trzeba
    byc wlascicielem lokalu by byc w nim zameldowanym na pobyt staly.
    Obecny wlasciciel domu ma prawny obowiazek ich tam zameldowac, skoro
    tam mieszkaja.

    Artur Golański

  • 4. Data: 2002-07-20 09:47:47
    Temat: Re: Odp: zameldowanie
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Sandra" <d...@w...pl> napisał:

    >Należy złożyć pisemny wniosek o wymeldowanie z urzędu z pobytu stałego osoby
    Pod warunkiem, ze zameldowana osoba utracila prawo do przebywania w
    lokalu, a omawianej sprawie tak zdaje sie nie jest.

    Artur Golański

  • 5. Data: 2002-07-20 15:27:42
    Temat: Odp: Odp: zameldowanie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Artur Golański <A...@k...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...

    > Pod warunkiem, ze zameldowana osoba utracila prawo do przebywania w
    > lokalu, a omawianej sprawie tak zdaje sie nie jest.

    Sprzeczać sie nie będę ale proponowałabym podejść do sądu rodzninnego
    jeszcze dwa lata temu wymeldowywano z urzędu z wniosku Wydziału spraw
    Obywatelskich przez własnie sąd rodzninny. W dokumentacji było podawane,że
    osoba nie przebywa pod wskazanym adresem np. rok i nie wiadomo gdzie jest
    jej miejsce pobytu.

    Sandra