  • 1. Data: 2004-07-16 11:13:06
    Temat: zalanie mieszkania-odszkodowanie
    Od: "PePe" <p...@a...net.pl>

    Witam.

    Sprawa wygląda następująco: najprawdopodobniej sąsiad zalał mi łazienkę.
    Poszedłem do niego, ale kategorycznie stwierdził, że on nic z wodą tu nie
    robi (ogólnie ma remont). Moje mieszkanie nie jest ubezpieczone, czy jego
    jest-nie wiem.
    Teraz pytania:
    -kto jest władny stwierdzić, że to on zalał mi mieszkanie (w spółdzielni
    powiedzieli mi, że przyslą w poniedziałek instalatora, który to obejrzy) w
    jakikolwiek wiążący sposób?
    -jak powinna wyglądać ścieżka uzyskania jakiegoś odszkodowania? Jeżeli
    dobrze rozumiem, to ze względu na to, że moje mieszkanie nie jest
    ubezpieczone, pozostaje mi droga sądowa. Jak wygląda, tak krok po kroku,
    procedura?

    dziekuje i pozdrawiam
    piotr