  • 1. Data: 2004-07-16 09:45:28
    Temat: Przepis - prawo do zasiłku na wychowawczym
    Od: Basia<a...@t...pl>

    Kto potrafi powiedzieć, jakie przepisy regulują prawo do zasiłku za czas
    nieobecności w pracy z powodu konieczności sprawowania osobistej opieki nad
    dzieckiem - urlop macierzyński? Wynika to z k.p. Art. 189. ale nie wiem gdzie
    szukać :(
    Pomóżcie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-16 10:08:59
    Temat: Re: Przepis - prawo do zasiłku na wychowawczym
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "Basia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nad
    > dzieckiem - urlop macierzyński? Wynika to z k.p. Art. 189. ale nie wiem

    ustawa z dnia 25 czerwca 1999 roku o świadczeniach pieniężnych z
    ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz U z 1999 roku,
    nr 60, poz. 636 z późniejszymi zmianami)

    --
    JOHNSON :)