  • 1. Data: 2004-07-16 10:10:46
    Temat: kredyt argentyński-czy da sie cos zrobic?(autosystem)
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    witam!!

    Mam pytanko,moze ktos bedzie mi wstanie pomoc,
    otoz wiem ze cos sie zmienilo w przepisach na temat systemu argentyńskiego ,
    czy w tej chwili jest taka mozliwosc zeby bez wiekszej straty moc odzyskac
    te pieniadze wplacane ???
    wiem ze juz nie moga podpisywac dalszych umow
    bylabym wdzieczna za wszelkie informacje
    ONka

  • 2. Data: 2004-07-16 13:33:18
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

> [...]
    > te pieniadze wplacane ???
    > wiem ze juz nie moga podpisywac dalszych umow
    > bylabym wdzieczna za wszelkie informacje

    Jesli kredyt został zaciągnięty zanim wkroczyły nowe przepisy, to szanse sa
    nadal znikome...
    Poza tym słyszałem, że nawet po wkroczeniu nowych przepisów ten proceder
    wciąż jest kontynuowany i nadal ludzie nie moga odzyskac swoich pieniedzy...
    Nauczka na przyszłość - nie brać takich kredytów i dokładnie czytac wszystko
    co się podpisuje...

    --
    ..::SebOLO::..

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie
    i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."

  • 3. Data: 2004-07-16 15:14:29
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ..::SebOLO::.. wrote:
    > Poza tym słyszałem, że nawet po wkroczeniu nowych przepisów ten proceder
    > wciąż jest kontynuowany i nadal ludzie nie moga odzyskac swoich pieniedzy...

    Przepisy nie weszły jeszcze w życie...

    KG

  • 4. Data: 2004-07-16 16:45:40
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

    > Przepisy nie weszły jeszcze w życie...

    Myślałem, że juz tak... A kiedy wejda ?
    W takim razie sorki za wprowadzanie w błąd...

    Ale tak czy inaczej odzyskanie od nich kasy graniczy z cudem...

  • 5. Data: 2004-07-16 16:55:25
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ..::SebOLO::.. wrote:
    > Myślałem, że juz tak... A kiedy wejda ?

    Przeszło przez Senat, czeka na podpis prezydenta i publikację. Po
    upływie 14 dni od ogłoszenia.

    > Ale tak czy inaczej odzyskanie od nich kasy graniczy z cudem...

    Niestety...

    KG

  • 6. Data: 2004-07-16 20:25:17
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    > Niestety...

    Bo ja wiem, czy niestety.
    Ludzie, którzy płacą "argentyńczykom" są tak "inteligentni inaczej", że są
    gotowi wrzucić kasę do kanału i wierzyć, że wyskoczy dwa razy więcej. Lepiej
    więc, że ktos te kase weżmie i coś z nim pożytecznego dla siebie zrobi.

    andrzej

  • 7. Data: 2004-07-16 22:36:33
    Od: abba <a...@o...pl>

    On Fri, 16 Jul 2004 22:25:17 +0200
    "andrzej" <v...@o...pl> wrote:

> [...]
    > więc, że ktos te kase weżmie i coś z nim pożytecznego dla siebie zrobi.

    brutalne, ale prawdziwe.

    abba