  • 1. Data: 2006-09-07 07:04:40
    Temat: zalane mieszkanie
    Od: "emeriks" <e...@t...pl>

    witam,
    dzis rano zauwazylem, ze w rogu sciany, ktora przechodzi miedzy kuchnia
    pokojem pojawila sie mokra plama (widac ja w pokoju jak i po drugiej
    stronie
    sciany w kuchni). plama znajduje sie na styku tej ciany a sciany
    zewnetrznej
    budynku. pytalem dzis sasiada czy moze u niego sie cos wylalo ale
    twierdzi
    ze nie wiec stwierdzam ze to pewnie jakas nieszczelnosc na scianie
    zewnetrznej budynku (widac ze cos tam juz bylo zalepiane). mieszkanie
    jest
    spoldzielcze-wlasnosciowe, ubezpieczone, swiezo po remoncie. zaraz
    zrobilem
    zdjecia zeby czasem nie bylo ze "przeciez ja tu nic nie widze"

    teraz moje pytanie - co w takiej sprawie zrobic zeby czasem nie
    skonczylo
    sie na tym ze cos przeoczylem i do kogo to zglaszac?

    za wszelkie informacje z gory dziekuje,
    pozdrawiam