  • 1. Data: 2006-09-07 06:51:32
    Temat: mieszkanie górnicze - pytanie
    Od: "Michał" <c...@t...cy(rot13)>

    Mam pytanie, chce kupić mieszkanie i ostatnio trafiłem na dziwną propozycję,
    odwiedziłem pewnego gościa z ogłoszenia i :
    mieszkanie zadłużone na 20 000 a dodatkowo gość chce 30 000 gotówki dla
    siebie a mieszkanie nie jest własnościowe tylko górnicze, o co może chodzić
    ?? za co On może chcieć te pieniądze skoro mieszkanie nie jest
    własnościowe?? może ktoś wie ?
    dzieki z góry,
    Michał

  • 2. Data: 2006-09-07 12:18:13
    Temat: Re: mieszkanie górnicze - pytanie
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > siebie a mieszkanie nie jest własnościowe tylko górnicze, o co może
    > chodzić ?? za co On może chcieć te pieniądze skoro mieszkanie nie jest
    Wydaje mi sie ,ze ja wiem. ( ale moze mi sie wydawac )
    Tymi 20 000 musialbys splacic mu zadluzenie, dodatkowo "zapomnial" ,ze
    musisz wylozyc jakis % wartosci mieszkania na jego wykup (w jego imieniu) ,
    aby stalo sie wlasnosciowe. Wyglada na to ,ze te 30 000 to kwota za
    mieszkanie, po tym jak zrobicie je wlasnosciowym.

    Operacja baaaaaaaardzo ryzykownaaa, gosc zapewne niewyplacalny i grozi mu
    eksmisja ( za zadluzenie). Splacisz mu zadluzenie, a on Ciebie oleje i nic
    mu nie zrobisz.

    K.

  • 3. Data: 2006-09-07 12:42:46
    Od: "Michał" <c...@t...cy(rot13)>

    [ciach]
    > Operacja baaaaaaaardzo ryzykownaaa, gosc zapewne niewyplacalny i grozi mu
    > eksmisja ( za zadluzenie). Splacisz mu zadluzenie, a on Ciebie oleje i nic
    > mu nie zrobisz.

    Dziękuje bardzo za odpowiedź i pomoc.
    Michał