  • 1. Data: 2011-06-30 16:24:15
    Temat: zakup auta, rezygnacja z ubezpieczenia, wezwanie do zapłaty
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    witam
    w lutym 2011 kupiłam samochód. Do umowy podpisałam taki kwit, że rezygnuję z
    ubezpieczenia (PZU) - kolesiowi, od którego kupiłam zależało, bym to
    podpisała, by odzyskał kasę za resztę okresu ubezpieczenia. Z resztą taki
    sam kwit podpisał mi człowiek, który kupił mój stary samochód.
    Od razu ubezpieczyłam nowy samochód u swojego ubezpieczyciela.

    Dowiedziałam się od moich rodziców, że właśnie (czerwiec 2011) przyszedł do
    nich na moje imię i nazwisko list *zwykły* do skrzynki od PZU z wezwaniem do
    zapłaty za przedłużenie polisy. W liście są dane auta, które kupiłam, z tym
    że z poprzednimi numerami rejestracyjnymi (poprzedni właściciel mieszka w
    innym województwie). Nie mam pojęcia, skąd wzięli adres moich rodziców, pod
    którym nie mieszkam i nie jestem zameldowana już od dłuższego czasu. Przy
    zawarciu umowy kupna-sprzedaży oczywiście adres był już aktualny - nigdzie
    nie było wzmianki o adresie rodziców.
    Co zrobić z tym listem-wezwaniem? Jak w ogóle podejść do sprawy? Dlaczego mi
    takie coś przysłali? Skąd wzięli adres rodziców? :)

  • 2. Data: 2011-06-30 17:07:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/30/2011 11:24 AM, mfy wrote:
> [...]
    > Co zrobić z tym listem-wezwaniem? Jak w ogóle podejść do sprawy? Dlaczego mi
    > takie coś przysłali? Skąd wzięli adres rodziców? :)

    taki kwitek można w łazience zużyć
    nie do umowy nalezało taki kwit podpisać, tylko samemu w PZU tą umową
    wypowiedzieć, wówczas gościu by zwrot dostał.
    Teraz to w zasadzie pozostało stulić uszy, zapłacić i nie zapomnieć
    umowy wypowiedzieć bo pewnie ciągle jest aktualna.

  • 3. Data: 2011-07-01 13:26:25
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    Nie dosc, ze "koles" nie dostal zwrotu, to jeszcze dwa ubezpieczenia
    sa :).