  • 1. Data: 2004-11-22 19:56:48
    Temat: zaklocanie ciszy nocnej
    Od: "Tom " <g...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie czy jak dzwonie po 22 do kogos to moze mnie ta osoba podac za
    zaklocanie ciszy nocnej?
    Ewentualnie jak dalem 3 sygnalki na pewny numer stacjonarny. Same sygnalki
    nie bylo rozmowy, to czy rowniez jest to zaklocanie ciszy nocnej?
    Dajmy na to ze pomylilem numery i tak 3 razy zadzwonilem i po sygnale sie
    rozlaczylem? Jak wiadomo wsrod mlodziezy jest zwyczaj odpuszczania sobie
    sygnalkow. Jest to jakies wykrocenie jak pomylilem numer?
    Czy z tpsa moze owa osoba dostac wykaz ze ja dalem 3 "gluche sygnalki" bez
    zadnej rozmowy?

    Dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-11-22 20:28:08
    Temat: Re: zaklocanie ciszy nocnej
    Od: Psychik <p...@N...pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2004 19:56:48 +0000 (UTC), Tom napisał(a):

    > Mam pytanie czy jak dzwonie po 22 do kogos to moze mnie ta osoba podac za
    > zaklocanie ciszy nocnej?

    jak robisz to zlosliwie, to nawet powinna.
    jak komus nie pasuje, to niech wylacz na noc telefon, IMO

    --
    Psychik