  • 1. Data: 2004-11-22 19:56:18
    Temat: zaklocanie ciszy nocnej
    Od: "Tom " <g...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie czy jak dzwonie po 22 do kogos to moze mnie ta osoba podac za
    zaklocanie ciszy nocnej?
    Ewentualnie jak dalem 3 sygnalki na pewny numer stacjonarny. Same sygnalki
    nie bylo rozmowy, to czy rowniez jest to zaklocanie ciszy nocnej?
    Dajmy na to ze pomylilem numery i tak 3 razy zadzwonilem i po sygnale sie
    rozlaczylem? Jak wiadomo wsrod mlodziezy jest zwyczaj odpuszczania sobie
    sygnalkow. Jest to jakies wykrocenie jak pomylilem numer?
    Czy z tpsa moze owa osoba dostac wykaz ze ja dalem 3 "gluche sygnalki" bez
    zadnej rozmowy?

    Dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-11-23 10:03:37
    Temat: Re: zaklocanie ciszy nocnej
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Tom " <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam pytanie czy jak dzwonie po 22 do kogos to moze mnie ta osoba podac za
    > zaklocanie ciszy nocnej?

    art 107kw.

    pozdr
    bogen

  • 3. Data: 2004-11-23 14:18:49
    Od: "Tom " <g...@g...pl>

    > za=20
    >

    > art 107kw.

    Najpierw przepraszam za zdublowanie tematu ale gazeta.pl akurat nawalila i
    napisalo ze nie wyslalo sie. Wiec ponowilem i poszly dwa posty.
    A teraz na temat.
    No a jesli pomylilem numer i wyslalem sygnalka bo myslalem ze to do
    kolezanki, a ona mi odeslala sygnalka (bo ma opcje co wyswietla numer
    dzwoniacy) i ja ponownie odeslalem i na tym koniec. Wiec to przestepstwo?
    Przeciesz ona rowniez odzwonila.
    Zreszta to byl przypadek i to byl jedyny incydent i odrazu sprawa z tego?

  • 4. Data: 2004-11-23 20:14:01
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

> [...]
    > Przeciesz ona rowniez odzwonila.
    > Zreszta to byl przypadek i to byl jedyny incydent i odrazu sprawa z tego?

    Przeczytaj dokaladnie art 107kw.
    Jest tam okreslnie " zlosliwie"

    Aaa i jest wykroczenie , a nie przestepstwo.

    pozdr
    bogen

  • 5. Data: 2004-11-24 01:33:29
    Od: "mr_pope" <m...@g...pl>

    Niekoniecznie art. 107. Jest jeszcze art. 51 KW, traktujacy właśnie o
    zakłócaniu ciszy nocnej.

  • 6. Data: 2004-11-24 01:41:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mr_pope wrote:
    > Niekoniecznie art. 107. Jest jeszcze art. 51 KW, traktujacy właśnie o
    > zakłócaniu ciszy nocnej.

    51KW to ogólne zakłócanie spokoju. Jak złośliwie będziesz komuś grał na
    bębnie pod oknami, to też podpadasz - o ile się wykaże, że faktycznie
    robisz to złośliwie.

  • 7. Data: 2004-11-24 01:42:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mr_pope wrote:
    > Niekoniecznie art. 107. Jest jeszcze art. 51 KW, traktujacy właśnie o
    > zakłócaniu ciszy nocnej.

    51KW to ogólne zakłócanie spokoju. Jak złośliwie będziesz komuś grał na
    bębnie pod oknami w samo południe, to też podpadasz - o ile zostanie
    wykazane, że faktycznie robisz to złośliwie.

  • 8. Data: 2004-11-28 21:34:20
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "mr_pope" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Niekoniecznie art. 107. Jest jeszcze art. 51 KW, traktujacy właśnie o
    > zakłócaniu ciszy nocnej.

    a cisza nocna gdzie jest zdefiniowana?
    tzn od której do której godziny jest właściwie ta cisza nocna?

  • 9. Data: 2004-11-29 18:39:49
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mr_pope" <m...@g...pl> napisał w wiadomo?ci
    > >
    > a cisza nocna gdzie jest zdefiniowana?
    > tzn od której do której godziny jest wła?ciwie ta cisza nocna?

    Art 51 KW nic nie mowi o ciszy nocnej.

    pozdr
    bogen

  • 10. Data: 2004-11-29 22:11:13
    Od: "mr_pope" <m...@g...pl>

    Ale mowa jest o spoczynku nocnym i o spokoju. Można samodzielnie wyciągnąć
    wnioski.