  • 1. Data: 2004-11-22 19:41:45
    Temat: pytanie dotyczace badania trzeźwości
    Od: "gigimik" <g...@w...pl>

    Witam
    Dzis zostałem poddany badaniu trzeźwosci podczas wchodzenia do pracy.
    Chciałbym sie dowiedziec.. jak własciwie powinienem sie zachowac i jakie są
    moje prawa.
    Jestem prac. umysłowym a ochrone zakładu sprawuje firma zewnętrzna.
    Czy również w pzrypadku wyniku negatywnego powinienem dostac protokól
    badania. Nie chciano mi go dać twierdzac ze czynnosci kontrolne zostana
    zapisane w księdze (nie wydaj aprotokołow jesli osoba badana jest trzeźwa).
    Po moim stanowczym żądaniu ..kontrolujący wypisali mi go.
    Śmiem podejrzewać ze zostałem poddany badaniu ... na wniosek szefa firmy z
    którym chyba troche zadarłem.
    Pozdr