  • 11. Data: 2003-05-20 10:03:21
    Temat: Re: zakaz zatrzymywania?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Rajmund Sykulski <r...@p...fm> napisał:

    >Mylisz sie.
    Nie myli się :-)
    Najpierw sprawdź, potem pisz !

    >Jesli nic nie ma takiego na tabliczce pod znakiem mozesz smialo stanac
    Zakaz wyrażony znakiem B-35 lub B-36 dotyczy tej strony drogi, po
    której znak się znajduje. {podpowiedź: droga, to także chodnik}

    Artur Golański

  • 12. Data: 2003-05-20 11:16:43
    Od: "Przemek B" <s...@o...pl>

    > Mylisz sie. Jesli pisze ze dotyczy rowniez chodnika to wtedy niemozesz tam
    > stanac.

    a w mojej wypowiedzi jest ``nie dotyczy`` czy ``dotyczy`` ?

    to chyba zasadnicz róznica

    Jesli nic nie ma takiego na tabliczce pod znakiem mozesz smialo stanac
    > na chodniku

    przeciez zakaz dotyczy calego pasa ruchu - jezdni, podocza i chodnika -
    chyba ze pisze ze nie dotyczy - nie wiem czy mozna jeszcze prosciej
    napisac...

  • 13. Data: 2003-05-20 11:17:31
    Od: "Przemek B" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zakaz wyrażony znakiem B-35 lub B-36 dotyczy tej strony drogi, po
    > której znak się znajduje. {podpowiedź: droga, to także chodnik}

    o właśnie ... nie myle się :-)
    thx

    --
    Pozdr...
    P.

  • 14. Data: 2003-05-20 19:39:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 May 2003, Przemek B wrote:
    [...]
    >+ imho... jeżeli nie pisze że ``nie dotyczy np. chodnika.`` (tak jak to jest
    >+ zwykle) .. to nawet na trawniku nie możesz stanąć...

    Proszę uprzejmie o nakarmienie googla hasłem "syndrom trawnika", ew.
    "syndrom trawniczka" lub jakoś podobnie :)
    O ile nie mam zamiaru podważać tego że parkować na trawniku
    właśnie nie wolno :), to protestuję niniejszym wobec mieszania
    w takie parkowanie (na trawniku) KD (PoRD) !
    IMHO - KC :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2003-05-20 21:17:26
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> wrote in message

    > Mylisz sie. Jesli pisze ze dotyczy rowniez chodnika to wtedy niemozesz tam
    > stanac. Jesli nic nie ma takiego na tabliczce pod znakiem mozesz smialo
    stanac
    > na chodniku
    > pozdrawiam
    > rajusan

    O kolego, to ty strasznie w plecy jestes z prawem o ruchu drogowym.

  • 16. Data: 2003-05-21 18:45:03
    Od: "Ingle" <i...@p...onet.pl>

    Dzieki wielkie
    moze czas sie podciagnac znowu z kodeksu drogowego :)
    pzdr
    ingle