  • 1. Data: 2006-02-15 13:13:00
    Temat: zakaz konkurencji bez okreslenia odszkodowania
    Od: "k" <k...@i...pl>

    Witam,
    wiem, ze temat wielokrotnie walkowany, ale nie znalazlem takiego przypadku:

    w umowie o zakazie konkurencji po ustatniu stosunku pracy nie jest okreslona
    kwota wyplacana pracownikowi (ani ew. odszkodowanie dla pracodawcy w
    przypadku podjecia konkurencyjnej dzialalnosci) - czy nalezy uznac, ze
    domyslna kwota jest 25% wynagrodzenia, czy tez taka umowa jest niewazna?

    pozdrawiam
    konradk

  • 2. Data: 2006-02-15 14:05:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    k wrote:
> [...]
    > przypadku podjecia konkurencyjnej dzialalnosci) - czy nalezy uznac, ze
    > domyslna kwota jest 25% wynagrodzenia, czy tez taka umowa jest niewazna?

    Ważna. 25%

  • 3. Data: 2006-02-15 16:04:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "k" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uznac, ze domyslna kwota jest 25% wynagrodzenia, czy tez taka umowa jest

    Taka umowa jest nieważna.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt