  • 1. Data: 2006-02-15 12:57:41
    Temat: prowadzenie zagranicznego samochodu w Polsce
    Od: "watcher" <z...@...pl>

    Podobno obywatel Polski nie może w kraju prowadzić samochodu
    zarejestrowane za granicą?? Czyli np moja ciotka mieszka w Niemczech i
    będąc u niej postanawiamy razem jechać do Polski jej samochodem,
    zmieniając się za kierownicą co jakiś czas, jednak mi nie wolno
    prowadzić tego samochodu na terenie Polski??

  • 2. Data: 2006-02-15 14:31:37
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 15 Feb 2006 13:57:41 +0100,
    watcher <z...@...pl> screamed:
> [...]
    > zmieniając się za kierownicą co jakiś czas, jednak mi nie wolno
    > prowadzić tego samochodu na terenie Polski??

    AFAIR jeśli ciocia będzie siedziała w samochodzie, to możesz.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 15:31:26 user up 10888 days, 3:26, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Accidents don't just happen; they must be carelessly planned.

  • 3. Data: 2006-02-15 17:04:37
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2006 14:31:37 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > In the darkest hour on Wed, 15 Feb 2006 13:57:41 +0100,
    > watcher <z...@...pl> screamed:
    >>

    > AFAIR jeśli ciocia będzie siedziała w samochodzie, to możesz.

    A podstawę prawną byś podał ??
    Bo IMHO może prowadzić.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2006-02-15 19:03:21
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "watcher" <z...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będąc u niej postanawiamy razem jechać do Polski jej samochodem,
    > zmieniając się za kierownicą co jakiś czas, jednak mi nie wolno prowadzić

    Kiedyś (przed wejściem do Unii) był kłopot (ale jeśli ciocia siedziała obok,
    to nie było problemu). Teraz juz nie ma to znaczenia. Wydaje mi sie, że
    wystarczy potwierdzenie zawarcia obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego
    (zagranicznego). W przypadku aut z Niemiec, trzeba pamietać, że w Polsce nie
    można poruszać się na tzw. żółtych tablicach.

    Piotr K.

  • 5. Data: 2006-02-16 20:00:14
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 15 Feb 2006 18:04:37 +0100,
    Mieczysław <m...@o...pl> screamed:

    > A podstawę prawną byś podał ??
    > Bo IMHO może prowadzić.

    Zbyteczne. Moje informacje zaktualizowały się po przeczytaniu
    <43f37aef$1@news.vogel.pl> Ot, po coś ten afair umieszczałem (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 20:59:16 user up 10889 days, 8:54, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every dog has its day, but the nights belong to the pussycats.