  • 1. Data: 2005-06-21 12:16:56
    Temat: zakaz konkurencji?
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

    Witam serdecznie!

    Na wstepie napiszę jedynie , ze jestem aktorem i sprawy związane z szeroko pojętym
    prawem to dla mnie terra incognita. W związku z tym zwracam się z prośba o pomoc,
    otóż mam następujący problem.

    Jestem zatrudniony na etacie w teatrze ( umowa o pracę na czas nieokreślony). Jakiś
    czas temu zgłosił się do mnie człowiek z propozycją grania w jego spektaklu
    produkowanym własnym sumptem , za prywatne pieniądze.
    Obawiam się reakcji mojego dyrektora na powyższe. Czy argumentem , który dyrektor
    może podnieść zakazując mi ewentualnie takiej działalności ( podjętej w oparciu o
    umowę o dzieło) nie będzie prowadzenie przeze mnie działalności konkurencyjnej wobec
    mego macierzystego teatru?
    Oczywiście zakładamy, że obowiązki wobec macierzystego teatru wykonuję bez uszczerbku
    dla niego.
    Zaznaczam , że w umowie o pracę ani w regulaminie pracy nie ma mowy o zakazie
    konkurencji.
    Pomóżcie proszę bo dodatkowe zajęcie to oczywiście dodatkowy dochód , ale
    równocześnie nie chciałby stracić dotychczasowej pracy.

    pozdrawiam
    K.L

  • 2. Data: 2005-06-21 12:20:31
    Temat: Re: zakaz konkurencji?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Kruk at work napisał(a):
    > Witam serdecznie!

    oszalał =>
    <HTML><HEAD>
    charset=3Diso-8859-2">
    <STYLE></STYLE>
    </HEAD>

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 3. Data: 2005-06-21 12:58:34
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

    > oszalał =>

    przepraszam, ale o co chodzi?

  • 4. Data: 2005-06-21 13:13:19
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

    > przepraszam, ale o co chodzi?

    Chyba o to , że napisałeś ta wiadomość w HTML-u co świadczy o tym że:

    1 Nie znasz/stosujesz się do netykiety
    2 lekceważysz czytelników tej grupy dyskusyjnej
    3 Twoje szanse na otrzymanie rzeczowej odpowiedzi drastycznie zmalały

    Mam nadzieję że opisałem wszystko jasno :)

    Max

  • 5. Data: 2005-06-21 13:18:24
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

> [...]
    > 2 lekceważysz czytelników tej grupy dyskusyjnej
    > 3 Twoje szanse na otrzymanie rzeczowej odpowiedzi drastycznie zmalały

    Witam raz jeszcze i przepraszam za mój błąd.
    Byłem i jestem jak najdalszy od lekceważenia użytkowników grupy.
    Mój błąd wyniknął z niewiedzy.
    Poniżej powtarzam teks posta.

  • 6. Data: 2005-06-21 13:29:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kruk at work napisał(a):

> [...]
    > Pomóżcie proszę bo dodatkowe zajęcie to oczywiście dodatkowy dochód , ale
    > równocześnie nie chciałby stracić dotychczasowej pracy.

    Wydaje mi się że możesz spokojnie pracować na umowe o dzieło. W katalogu
    art. 100 kp nie ma zakazu pracy konkurencyjnej, a skoro nie wynika to z
    innych aktów wewnętrznych teatru to wszystko jest ok.
    A nie możesz po prostu porozmawiać z dyrektorem?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 7. Data: 2005-06-21 14:52:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kruk at work wrote:

    > przepraszam, ale o co chodzi?

    nie wysyłaj html, bo na grupach nikt tego nie jest w stanie przeczytać,
    ustaw kodowanie na iso-8859-2 jak uzywasz polskich literek.
    Używasz outlooka, więc to nie takie trudne.

  • 8. Data: 2005-06-21 14:58:50
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > Pomóżcie proszę bo dodatkowe zajęcie to oczywiście dodatkowy dochód , ale
    > równocześnie nie chciałby stracić dotychczasowej pracy.

    Mozesz podjac te prace bez przeszkod chyba ze jej swiadczenie powodowaloby
    bezposrednia szkode pracodawcy np. dla osiagniecia lepszego dochodu z umowy
    o dzielo, nawolywalbys do ogladania spetktaklu u zamawiajacego, kosztem
    spektaklu pracodawcy odgrywanego w tym samym czasie, korzystal z rekwizytow
    czy kostiumow pracodawcy itp. Sam fakt rownoleglego zatrudnienia, jesli nie
    ma zakazu konkurencji zawartego w umowie, jest jak najbardziej dopuszczalny.

    Dan

  • 9. Data: 2005-06-23 10:01:33
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi!