  • 1. Data: 2005-07-06 21:44:16
    Temat: postepowanie spadkowe
    Od: "Profil1" <f...@n...pl>

    Czesc mam na imię Beata. W czerwcu zmarł mi tato. Mama żyje.Mieszkanie stało
    na tatę. Mieli równiez wspólne konto w banku. Na tatusia stała równiez
    ziemia. Czy trzeba robic postępowanie spadkowe? Jesli tak to jak sie do tego
    zabrac?Gdzie isc? Czy pieniadze bedące na wspólnym koncie beda w pełni
    wypłacone czy cos zabierze Urząd Skarbowy.

    Prosze o jakies wskazówki. Z góry dziekuje

  • 2. Data: 2005-07-06 22:18:22
    Temat: Re: postepowanie spadkowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Profil1" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

    Było na grupie mnóstwo razy w szczegółach. Szukaj po haśle stwierdzenie
    nabycia spadku.