  • 21. Data: 2005-04-26 18:37:15
    Temat: Re: zagadka spadkowa :(
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Pawcio najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, wyjęczał:

    > Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Porównaj może orzeczenie TK z 2001 numer 11 pozycja 91
    <

    a ty przeczytaj na samym końcu tego orzeczenia od kiedy ono zaczyna
    obowiazywac.

    --
    Falkenstein

  • 22. Data: 2005-04-26 18:50:39
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:xn0e1gx3ha2gcf001@news.gazeta.pl...
    > <
    >
    > a ty przeczytaj na samym końcu tego orzeczenia od kiedy ono zaczyna
    > obowiazywac.

    Nie mogę u mnie lex nie narysował tego faktu.Tak z ciekawości-od
    kiedy?

  • 23. Data: 2005-04-26 18:58:16
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Pawcio napisał(a):
    > Nie mogę u mnie lex nie narysował tego faktu.Tak z ciekawości-od
    > kiedy?

    a to różnie, ale zasadnicza część odnosi się do spadków otwartych od 14
    lutego 2001 r.
    prawa rolnego nie miałeś? :)

    KG

  • 24. Data: 2005-04-26 18:59:21
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    > a to różnie, ale zasadnicza część odnosi się do spadków otwartych od
    > 14 lutego 2001 r.
    > prawa rolnego nie miałeś? :)

    łeee zapomniałem kiedy umarł ten nasz x
    Hm rolne next w kolejce

  • 25. Data: 2005-04-27 08:37:00
    Od: "mat" <m...@p...onet.pl>

    > witam
    >
    > przejzalem archiwum i nadal nie znalazlem odpowiedzi ( a nawet
    znalazlem sie
    > dalej od niej). sytuacja:
    >
    > X zmarl w 05.2000 roku, zostawiajac po sobie ziemie orna i las. Y nie
    posiada
    > kwalifikacji rolniczych. Co sie dzieje z ziemia w tej sytuacji (y ma
    maloletnie
    > dzieci).

    czy ktos wie? zagadka nierrozwiazana:(

    pozdr