  • 1. Data: 2004-09-24 13:43:16
    Temat: zadoscuczynienie?
    Od: "irQu" <i...@g...pl>

    Jak to jest w prawie RP, staram sie o zadoscuczynienie spowodowane
    wypadkiem samochodowym (sprawca byl sadzony z 177&2 KK) wypadek spowodowal
    b.ciezkie obrazenia miedzy innymi spiaczka, liczne zlamania itp. a co za tym
    idzie renta inwalidzka (calkowicie nie zdolny do pracy i samodzielnej
    egzystencji).
    Slyszalem/czytalem ,ze zadoscuczynienie nie moze stanowic formy
    wzbogacenia majatkowego zaznaczam ,iz do tej pory z roznych ubezpieczen
    otrzymalem okolo 80 tys. odszkodowan. Wchwili wypadku moje dochody
    oscylowaly w granicach 12-15 tys. zl.
    Dzieki za podpowiedzi Irek Torun

  • 2. Data: 2004-09-24 16:22:12
    Temat: Re: zadoscuczynienie?
    Od: "irQu" <i...@g...pl>

    zapomnialem dodac ,zadosczuczynienie za utrate zdrowia, cierpienie i brak
    perspektyw na przyszlosc. Z gory dzieki za odpowiedzi w stylu "Możemy
    poprowadzić Twoją sprawę za 10-15% wypłaconych kwot
    "