  • 1. Data: 2004-09-24 12:43:41
    Temat: Orzeczenia dot. uchylenia prawomocnego...
    Od: "Max1234" <p...@o...pl>

    wyroku w związku z pojawieniem się nowych elementów w sprawie.
    Mozecie podac mi troszke takowych orzeczeń Sadów?
    Gdzie tego szukać?

  • 2. Data: 2004-09-24 13:04:00
    Temat: Re: Orzeczenia dot. uchylenia prawomocnego...
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Max1234 <p...@o...pl> w poscie
    news:cj14r7$s7m$1@atlantis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > wyroku w związku z pojawieniem się nowych elementów w sprawie.

    A o co konkretnie chodzi?
    Postepowanie karne, cywilne?

    > Mozecie podac mi troszke takowych orzeczeń Sadów?
    > Gdzie tego szukać?

    Najlepiej w "Leksie" - o ile ma sie dostep :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 3. Data: 2004-09-24 13:11:17
    Od: "Max1234" <p...@o...pl>

    > A o co konkretnie chodzi?
    > Postepowanie karne, cywilne?

    Postepowanie Karne. Do lexa dostepu nie ma... :-(

  • 4. Data: 2004-09-24 13:18:44
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news:cj16kd$l5k$1@nemesis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > Postepowanie Karne. Do lexa dostepu nie ma... :-(

    Sprawdz tutaj:
    http://www.sn.pl/orzecznictwo/index.html
    moze cos znajdziesz, jednak Lex jest nieoceniony...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2004-09-24 13:22:07
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Max1234 <p...@o...pl> w poscie
    news:cj16kd$l5k$1@nemesis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    Zreszta na stronach "Najwyższego" raczej ciezko bedzie o tego typu
    orzeczenia, gdyz o wznowieniu orzekaja Sady Apelacyjne...

    Pozdrawiam
    SDD