  • 11. Data: 2018-08-23 20:30:13
    Temat: Re: zadanie domowe
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-23 o 18:46, Kris pisze:

    > Jest tam też fragment: "...jeden robił zdjęcia..." więc zapewne po umieszczeniu
    takiego postu na grupie poświęconej fotografii też dostrzeżesz związek.

    Nie. Ponieważ nie jestem idiotą i nie będę udawał, że post nie miał
    związku z prawem, a miał z fotografią.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2018-08-23 21:21:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 20:30:16 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > Nie. Ponieważ nie jestem idiotą i nie będę udawał, że post nie miał
    > związku z prawem, a miał z fotografią.

    Dokładnie tyle samego miał z prawem co i z fotografią
    A tak na marginesie- dlaczego ta polityka tyle agresji u niektórych wywołuje to jest
    dla mnie niezrozumiałe.
    Jest pręgierz, jest grupa polityka to jeszcze tu od jakiegoś czasu dyżurni pieniacze
    się pojawiają.

  • 13. Data: 2018-08-23 21:27:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 20:24:36 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > Pislam też uważa, że tego typu wstawki na temat łamania prawa nadają się
    > na śmietnik.

    Jeśli to do mnie to pudło.
    Nie wiem skąd ten pislam w moim kierunku- weź głęboki oddech i uświadom sobie że są
    tacy co im wisi po, pis i inne korwiny.
    A jak koniecznie musisz pyskówki polityczne urządzać to masz po sąsiedzku co najmniej
    dwie grupy dużo bardziej pasujące do takich zabaw.
    Naprawdę nie musisz poziomem dyskusji równać do nijakiego pizdziaka(wytępującego pod
    kilkobastoma chyba już innymi nickami też)z pl.soc.polityka czy chociażby do autora
    tego wątku.

  • 14. Data: 2018-08-23 21:32:49
    Temat: Do Nowej Zelandii nie dotarły totalne protesty [Was: zadanie domowe]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
> [...]
    owej-zelandii-polonia-dalej-organizuje-protesty.html

    > "że w Nowej Zelandii takie protesty są legalne i nikt z tego powodu
    > nie będzie miał nieprzyjemności"
    >
    > Czy teraz już dostrzegasz związek z prawem?

    Z prawem do wtargnięcia na teren Sejmu albo dewastacji ściany Sejmu
    napisem farbą w spreju?

    Może nie porównuj aż tak powierzchownie jabłek i owoców kiwi bo to
    zupełnie nie po prawniczemu a ty walisz swoją gadkę taniego politruka
    dla bezkrytycznych idiotów na pl.soc.PRAWO a nie pl.soc.POLITYKA

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2018-08-23 22:53:09
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-23 o 21:21, Kris pisze:

    > Dokładnie tyle samego miał z prawem co i z fotografią

    Nie.
    Ale żeby to zauważyć trzeba posiąść umiejętność czytania ze zrozumieniem.

    > A tak na marginesie- dlaczego ta polityka tyle agresji u niektórych wywołuje to
    jest dla mnie niezrozumiałe.

    Bo tu nie o polityce mowa, lecz o łamaniu prawa.

    > Jest pręgierz, jest grupa polityka to jeszcze tu od jakiegoś czasu dyżurni
    pieniacze się pojawiają.

    Którzy mieszają pojęcia i z niezrozumiałych, dla normalnych ludzi,
    powodów, próbują zrównać łamanie prawa do fotograficznego hobby.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2018-08-23 23:02:03
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-23 o 21:21, Kris pisze:

    > Dokładnie tyle samego miał z prawem co i z fotografią
    >
    > Jest pręgierz, jest grupa polityka to jeszcze tu od jakiegoś czasu dyżurni
    pieniacze się pojawiają.

    NIEEEE!
    Kurwa!
    Pręgierz nie jest od politykowania!
    To tyko kilka mend, pierdolonych agitatorów, sobie usiłuje zawłaszczyć
    tę grupę.
    Podobnie, jak i kilka innych. Te jebane gnidy wszędzie się muszą
    wpierdalać z politykowaniem. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 17. Data: 2018-08-23 23:09:59
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-23 o 21:27, Kris pisze:

    > Jeśli to do mnie to pudło.

    Nie.
    To było do pislamistów, którzy mają podobne poglądy na temat prawnego
    śmietnika, jak ty.

    > Nie wiem skąd ten pislam w moim kierunku- weź głęboki oddech i uświadom sobie że są
    tacy co im wisi po, pis i inne korwiny.

    Weź głęboki oddech i uświadom sobie, że tacy jak ty, którym to wisi, są
    bardzo cenni dla pislamistów.

    > A jak koniecznie musisz pyskówki polityczne urządzać to masz po sąsiedzku co
    najmniej dwie grupy dużo bardziej pasujące do takich zabaw.

    Więc skoro rozmawiamy o łamaniu prawa, to co ty tu jeszcze robisz?

    > Naprawdę nie musisz poziomem dyskusji równać do nijakiego pizdziaka(wytępującego
    pod kilkobastoma chyba już innymi nickami też)z pl.soc.polityka czy chociażby do
    autora tego wątku.

    To ty nie zauważyłeś, że mowa jest o łamaniu prawa, a nie o polityce.

    Więc daruj sobie, bo faktycznie zniżę się do twojego poziomu (i
    pizdziaka... twój mentor czy jak, że się na niego powołujesz?).

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2018-08-23 23:21:06
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-23 o 21:32, A. Filip pisze:

    owej-zelandii-polonia-dalej-organizuje-protesty.html

    > Z prawem do wtargnięcia na teren Sejmu albo dewastacji ściany Sejmu
    > napisem farbą w spreju?

    Nieźle odleciałeś.
    Ale podoba mi się twój tok myślenia. Otoczyć sejm drutem kolczastym pod
    napięciem i wykopać fosę.

    Nie wpadłeś na najprostsze rozwiązanie, że gdyby rządzący pislamiści
    byli w porządku, to nikt nie wpadłby na pomysł "dewastacji" ściany sejmu
    farbą w spreju.
    I nie musieliby otaczać sejmu fosą i barierkami.
    Ale to za trudny proces myślowy dla nacjonalistów, którzy boją się
    obywateli własnego kraju.

    > Może nie porównuj aż tak powierzchownie jabłek i owoców kiwi bo to
    > zupełnie nie po prawniczemu a ty walisz swoją gadkę taniego politruka
    > dla bezkrytycznych idiotów na pl.soc.PRAWO a nie pl.soc.POLITYKA

    Oczywiście. Bo obecnie dyskusja o łamaniu prawa, to sprawa polityczna i
    nie nadaje się na grupę prawniczą.
    Ewidentna porażka i błąd systemu edukacji.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2018-08-24 06:30:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Akarm <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    > tę grupę.
    > Podobnie, jak i kilka innych. Te jebane gnidy wszędzie się muszą

    A tak nie jest przed większością (ogólnopolskich) wyborów?
    Ja mam nadzieje że polityka nie "zadusi" pl.soc.prawo tak jak już
    zadusiła moim zdaniem pl.biznes.wgpw

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2018-08-24 07:25:31
    Temat: Re: Do Nowej Zelandii nie dotarły protesty takie jak w Senacie USA
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > I nie musieliby otaczać sejmu fosą i barierkami.
    > Ale to za trudny proces myślowy dla nacjonalistów, którzy boją się

    Czyli w tych USA to już totalne i beznadzieje kosmiczne bezprawie jak za
    protesty _w Senacie_ odpowiednik ich straży Sejmowej zatrzymał 600 osób
    przy jednym proteście w tym roku [1]?

    Chcesz rządy PiS opierdolić? Masz prawo a nawet uzasadnione podstawy.
    Chcesz przy tym przedstawić siebie jako zaślepionego idiotę? Masz prawo.
    Pierdol podobnie bez-porównawczo dalej a zobaczymy dokąd zajedziesz o
    człowieku w WIELKICH końskich politycznych okularach na miarę prosto z GW :-)

    [1] https://www.reuters.com/article/us-usa-immigration-p
    rotests/protestors-lawmaker-arrested-in-senate-build
    ing-sit-in-over-immigration-idUSKBN1JO173

    --
    A. Filip