  • 31. Data: 2018-08-24 12:29:46
    Temat: Re: zadanie domowe
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-24 o 08:30, Kris pisze:

    > Weź głęboki wdech i na spokojnie przeczytaj post wątkowości. Gdzie tam masz o
    łamaniu prawa?
    > Pytanie o różnice między policjantami a kulsonami to o łamaniu prawa jest?

    A nie jest?
    Bo ty pewnie o różnicach w wyglądzie.
    A ja o różnicach w zachowaniu.

    "Byli bardzo mili. Jeden z nich robił nam nawet zdjęcia, pomagał ustawić
    na chodniku przyniesione przez nas lampy, by nas dobrze oświetlały (...)
    Policjanci uspokajali je, mówiąc, że w Nowej
    Zelandii takie protesty są legalne i nikt z tego powodu nie będzie miał
    nieprzyjemności."

    U nas policjanci zatrzymują ludzi chodzących z białymi różami i nie
    potrafią podać podstawy zatrzymania i legitymowania.
    U nas policjanci chronią marsze faszystów i wynoszą _legalnie_
    protestujących ludzi wkręcając i łamiąc im ręce.

    Jeżeli to nie jest o łamaniu prawa, to o czym to jest? O białych różach?

    > Naprawdę jak w tym poście widzisz coś związanego z grupą prawo to masz jakieś
    problemy.
    > Może to da się leczyć.

    Naprawdę jak w tym poście nie widzisz niczego związanego z grupą prawo,
    to masz jakieś problemy.
    Tego na pewno nie da się leczyć.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2018-08-24 14:12:56
    Temat: Re: Do Nowej Zelandii nie dotarły totalne protesty [Was: zadanie domowe]
    Od: n...@o...pl

    w <15gn7iolt6cpw$.g8wqn4jme6mw.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>
    napisał(-a):

    > 11 maja 2012 r., Sejm przegłosowuje wydłużenie wieku emerytalnego.
    >
    > Związkowcy na kilka godzin zablokowali wszystkie wejścia z parlamentu.
    > Protestujący przykuwają się do drzwi, łańcuchami spinają barierki, które
    > wcześniej policja rozstawiła dla bezpieczeństwa. Piotr Duda osobiście
    > sprawdza, czy jest szczelnie. Zapewnia, że ,,nie wyślizgnie się nawet mysz".
    > - My zdecydujemy, o której wyjdą - mówi.

    Wówczas Filip miał wydłubane oczy ;)

  • 33. Data: 2018-08-24 14:19:20
    Temat: Re: Do Nowej Zelandii nie dotarły totalne protesty
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:
    > w <15gn7iolt6cpw$.g8wqn4jme6mw.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>

    > Wówczas Filip miał wydłubane oczy ;)

    Zacytujesz mój post w którym broniłem prawa do bezkarności za bezprawne
    elementy (tamtego) protestu?

    Jak jesteś jasnowidzem (zgadywaczem trafnie) to idź zarabiać na
    giełdzie i nie trać tu swojego cennego czasu :-)

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2018-08-27 15:17:29
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 24.08.2018 o 06:30, A. Filip pisze:

    > A tak nie jest przed większością (ogólnopolskich) wyborów?
    > Ja mam nadzieje że polityka nie "zadusi" pl.soc.prawo tak jak już

    Przecież już zadusiła. Merytorycznych tematów prawie nie ma, jak się
    jakiś trafi, to i tak zaraz zdryfuje to albo na tematy "kulsonie",
    marszowofaszystowskie" albo wprost polityczne.

    p. m

  • 35. Data: 2018-08-28 09:08:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 27 Aug 2018 15:17:29 +0200, m napisał(a):

    >Merytorycznych tematów prawie nie ma, jak się
    > jakiś trafi, to i tak zaraz zdryfuje to albo na tematy "kulsonie",
    > marszowofaszystowskie" albo wprost polityczne.

    Najbardziej uciążliwe są wątki o żarówkach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 36. Data: 2018-08-28 11:42:29
    Temat: Re: Do Nowej Zelandii nie dotarły protesty takie jak w Senacie USA
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W dupie mam bezprawie w Korei Północnej.

    -----