  • 1. Data: 2006-01-19 10:40:09
    Temat: zachowek
    Od: Julita<j...@w...pl>

    witam mam pytanie dnia-4-10-2004 zmarl moj dziadek i sa dzieci jego tzn. teraz
    jest tylko syn bo corka zmarla 25-10-2006 zostawil testament i akt notarialny
    darowiznai tam zapisal mieszkanie dla obcej osoby ktora nim sie poiekowala i
    oszczednosci na lokatach sprawa byla w sadzie o odczytanie testamentu i jest
    postanowienie ze w calosci spadek nabyl pan x ta osoba co opiekowala sie moim
    dziadkiem a nie jego dzieci to postanowienie wydane jest 15-09-2005 i chce sie
    dowiedziec jakie teraz prawa ma ten syn po zmarlym czy moze domagac sie
    zachowku od tych lokat na koncie i jak to ma zalatwic skierowac do sadu .,co
    napisac dokladnie i czy sprawa nie jest przedawniona bardzo prosze o pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-19 15:18:29
    Temat: Re: zachowek
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 2006-01-19 11:40 użytkownik Julita napisał :

> [...]
    >napisac dokladnie i czy sprawa nie jest przedawniona bardzo prosze o pomoc

    Na początek napisz to samo jeszcze raz, ale po polsku.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 3. Data: 2006-01-19 15:47:59
    Od: "JarekM" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    Użytkownik "Julita" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    .,co
    > napisac dokladnie i czy sprawa nie jest przedawniona bardzo prosze o pomoc

    zachowku domagac sie może
    ale faktycznie lepiej pisać powoli
    i ze zrozumieniem

    mądrala