  • 1. Data: 2006-01-19 10:45:34
    Temat: odrebna wlasnosc w malzenstwie
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam!

    Moj maz ma dzialke budowlana kupiona podczas trwania malzenstwa ale jest
    kupiona jako odrebny majatek:(
    W tym momencie maz sam! bierze kredyt mieszkaniowy ijaka jest
    mozliwosc aby polowa tego przyszlego domku i dzialki byla moja?
    slyszalam ze mozna to zrobic tylko w akcie darowizny i wiaze sie to z
    niemalymi kosztami:( czy jest jakies rozwiazanie tej sytuacji dla mnie?

    Ania

  • 2. Data: 2006-01-19 15:45:46
    Temat: Re: odrebna wlasnosc w malzenstwie
    Od: "JarekM" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    Uzytkownik "Fumfol" <f...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > slyszalam ze mozna to zrobic tylko w akcie darowizny i wiaze sie to z
    > niemalymi kosztami:( czy jest jakies rozwiazanie tej sytuacji dla mnie?

    umowa majatkowa malzenska
    i roszerzenie wspólnosci na te nieruchomosc,
    o ile sie zgodzi maz ;-)

    madrala