  • 11. Data: 2014-05-05 21:37:31
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 21:29, rAzor wrote:

    > Odpowiedziałbyś sobie na durne pytanie, gdybyś znalazł się w takiej
    > sytuacji.
    > I to szybciorkiem.

    W jakiej sytuacji? Takiej kiedy zgwalcilem i zamordowalem mloda kobiete
    a potem zamordowalem jeszcze portiera?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 12. Data: 2014-05-05 21:38:23
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 21:36, xantiros wrote:

    > Racja lepiej przecież zabić, wtedy nie trzeba odszkodowań nawet płacić.

    ????

  • 13. Data: 2014-05-05 21:40:31
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 21:17, Malpy i Delfiny pisze:

    > Jaka roznica dla kogos, kto przeyzje 50 lat w wiezieniu i umze w pierdlu?

    A co zrobisz mistrzu jak odwalisz niewinnego a prawdziwy morderca będzie
    na wolności? Skażesz go ponownie w zakończonej wyrokiem sprawie?

  • 14. Data: 2014-05-05 21:42:38
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 21:40, xantiros wrote:

    > A co zrobisz mistrzu jak odwalisz niewinnego

    A co zrobisz mistrzu jak niewinny odsiedzi dozywocie?

    > a prawdziwy morderca będzie
    > na wolności?

    > Skażesz go ponownie w zakończonej wyrokiem sprawie?

    Dlaczego nie mozna taak wszystkiego poukladac, aby prawdziwy morderca
    mogl byc skazany?

  • 15. Data: 2014-05-05 21:43:02
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 21:37, Malpy i Delfiny pisze:

    > W jakiej sytuacji? Takiej kiedy zgwalcilem i zamordowalem mloda kobiete
    > a potem zamordowalem jeszcze portiera?

    a tu tez byłeś za "karą śmierci" za nim się wydało ze niewinny?

    http://www.fakt.pl/Siedzialem-cztery-lata-za-niewinn
    osc-,artykuly,63741,1.html

  • 16. Data: 2014-05-05 21:44:41
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 21:43, xantiros wrote:

    > a tu tez byłeś za "karą śmierci" za nim się wydało ze niewinny?
    >
    > http://www.fakt.pl/Siedzialem-cztery-lata-za-niewinn
    osc-,artykuly,63741,1.html

    Tak jak pisalem - odsiadka 5 lat w celi smierci, wlasnie na takie
    przypadki, dla Ciebie spcjalnie moge zmienic zdanie i moze byc 10 lat w
    celi smierci zanim wykonaja wyrok.

  • 17. Data: 2014-05-05 21:44:53
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 21:42, Malpy i Delfiny pisze:

    > A co zrobisz mistrzu jak niewinny odsiedzi dozywocie?

    To ma być argument za karą śmierci?

    > Dlaczego nie mozna taak wszystkiego poukladac, aby prawdziwy morderca
    > mogl byc skazany?

    Bo człowiek jest omylny i tu jest problem.

  • 18. Data: 2014-05-05 21:48:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    a potem się okazało, że to nie ty

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2014-05-05 21:48:41
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    On 2014-05-05 19:26, Malpy i Delfiny wrote:
    > czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac
    > darmozjada morderce

    Delikwent powinien w pocie czola zap... po kilkanascie godzin dziennie.
    Jak nie pracuje to tylko chleb i woda. Jak pracuje to moze + margarynka ;-)

    > dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?

    Tak byloby najszybciej, ale w tym kraju nie przejdzie ...

    --

    e-Shrek

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 20. Data: 2014-05-05 21:48:49
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 21:44, xantiros wrote:

    > To ma być argument za karą śmierci?

    Taki sam dobry jak Twoj przeciw.

    > Bo człowiek jest omylny i tu jest problem.

    No i prawdziwy morderca tez idzie na stryczek.