  • 141. Data: 2014-05-06 21:41:01
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 20:26, BArek wrote:
> [...]
    osc-,artykuly,63741,1.html

    > Przyznał się, dostał wyrok 15 lat (nie dożywocie), wyszedł po 4-ech latach.

    Zaraz, zaraz, dlaczego niewinny sie przyznal?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 142. Data: 2014-05-06 21:49:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 May 2014, Malpy i Delfiny wrote:

    > ????

    Obawiam się, że argument przedpiścy trafia nie tam gdzie trzeba.
    Albo może lepiej: "niekoniecznie tam, gdzie on byc chciał".
    Tak naprawdę jest to problem, i w odróżnieniu od dyskusji nad karą
    śmierci, jest to tragedia, nad którą nikt nie rozpacza.
    Zabicie człowieka (nieumyślne, w wypadku) może być powodem NIŻSZEJ
    faktycznej odpowiedzialności, głównie cywilnoprawnej, niż spowodowanie
    ciężkiego kalectwa (szczególnie jak się trafi na prawnika).
    Jeśli ktoś nie rozumie przerażającego wniosku, który z tego wynika,
    to już trudno.

    pzdr, Gotfryd

  • 143. Data: 2014-05-06 21:52:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 May 2014, Malpy i Delfiny wrote:

    > ciekawe, ze zabity kosztuje wiecej niz zywy przez cale zycie.

    Ale to jest jedyna metoda na nieprowokowanie "nieumyślnego"
    zabijania. Patrz mój post obok.

    pzdr, Gotfryd

  • 144. Data: 2014-05-06 21:57:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 May 2014, Malpy i Delfiny wrote:

    > piec lat potrzymac i zastrzyk, komora, [...]
    >
    > a potem rozkroic na organy i co sie nadaje wykorzystac dla ofiar wypadkow.

    Logic error.
    Chciałbyś wszczepu z zatrutego mięsa?
    "Więcej statków zatonęło przez nieznajomość logiki niż przez
    nieznajomość zasad nawigacji" [adm. Nelson bodaj]

    pzdr, Gotfryd

  • 145. Data: 2014-05-06 22:02:58
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    > W sprawie formalnej.
    > Wyżej jest słowo "pomyłka", w obu przypadkach (wypadek drogowy
    > to też najczęściej czyjaś pomyłka).
    > To wyklucza słowo "mord".
    > Kwalifikują się na "wypadek", niezależnie od odbioru.

    a co za tym idzie usmiercenie niewinnego skazanego na KS to po prostu
    wypadek przy procedurze.

    bo nie jest celowe usmiercenie niewinnego.

    celowe jest usmiercenie winnego, skazanego na KS.

    i tak jak pisalem:

    skoro nie wolno wykonac KS na winnym, bo okaze sie byc moze kiedys niewinnym

    to per analogia

    nie wolno wiezic winnego w wiezieniu, bo pzeciez on moze byc newinny

  • 146. Data: 2014-05-06 22:05:34
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    > Logic error.
    > Chciałbyś wszczepu z zatrutego mięsa?

    Dlaczego zatrutego?

    PRzeciez bada sie dawce jak i organy :>

    Chyba, ze piszesz, iz przeszczep serca od mordercy do zwyklego czlowieka
    po zawale, sprawi iz ten nowy przejmei dusze mordercy i sam stanie sie
    morderca ;)

    Byl jakis taki film chyba nawet ;)

  • 147. Data: 2014-05-06 22:28:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 20:26:46 +0200 osobnik zwany BArek napisał:

    niewinnosc-,artykuly,63741,1.html

    > Przyznał się, dostał wyrok 15 lat (nie dożywocie), wyszedł po 4-ech
    > latach.

    i uważasz, że to dobrze?

    PS: przyznanie nie możę być dowodem winy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 148. Data: 2014-05-06 22:29:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 20:21:14 +0200 osobnik zwany BArek napisał:

    > Na jakie pytanie?

    na Twój post. Wiesz co to jest dyskusja?

  • 149. Data: 2014-05-06 22:49:43
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-06 21:41, Malpy i Delfiny pisze:

    > Zaraz, zaraz, dlaczego niewinny sie przyznal?

    Bo dostał wpierdol od policjantów, było w Uwadze, jak wyszło szydło z
    worka, teraz tamci policjanci mają przesrane.

  • 150. Data: 2014-05-06 22:51:51
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-06 20:26, BArek pisze:

    osc-,artykuly,63741,1.html

    > Przyznał się, dostał wyrok 15 lat (nie dożywocie), wyszedł po 4-ech latach.

    Został uniewinniony, prawdziwy morderca się przyznał do czynów. To nam
    teraz wyjaśnij skoro się przyznał to na jakiej podstawie został
    uniewinniony, skoro jak twierdzisz po prawomocnym wyroku jest już
    koniec, kropka.