  • 31. Data: 2010-09-13 12:55:23
    Temat: Re: zablokowanie zniszczenia drogi
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 18:42:30 +0200, marzena napisał(a):

    > moze przez pierwsze 2-3 dni. potem beda jezdzic wolniej.

    Wolniej?
    Przeciez to droga zwirowa, tam sila rzeczy tylko idiota bedzie jechal
    szybko, ale na idiote to i prog nie pomoze.
    Kazdy kto dba o swoj smaochod bedzie sie staral jechac w miare ostoznie -
    raz, ze droga zwirowa nigdy nie bedzie zbyt rowna, a dwa - mozna latwo
    oberwac kamyczkiem w szybe od samochodu z przodu.

    Tak swoja droga, to nastala jakas kretynska mania na te progi - znam np
    jedna droge, w ktorej na odcinku 100m sa trzy progi. Przy czym droga jest
    tak cholernie dziurawa, i polatana nierowno, ze wiecej jak 20 sie nie
    pojedzie. A jedyne miejsca z lepszym asfaltem to te w okolicy progow.. bo
    musieli wyrownac by polozyc progi :D
    Przyklad drugi - droga kiedys o ruchu dojazdowym do osiedla, postawili
    jebutne progi - na zasadzie podwyzszonego przejsca dla pieszych. Czyli
    wysokie i szerokie, i nie raz widzialem szorujace po tym podwoziem/tlumikiem
    samochody
    Na tyle wysokie, ze jak puscili ruch mpk, to musieli rzebrac bo autobusy
    mialy problem.

    --
    Mark

  • 32. Data: 2010-09-15 19:27:11
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "marzena" <m...@g...com>

    > he he. takie teskty do mnie nie przemawiaja. jakos do tej pory nie zdazylo
    > sie, ze karetka nie dojechala na czas z powodow progow... wieje Andrzjeu
    > populizmem, i to ostrym....

    Cytując zostaw autora cytatowanego fragmentu

  • 33. Data: 2010-09-16 05:51:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.09.2010 21:27, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "marzena" <m...@g...com>

    > Cytując zostaw autora cytatowanego fragmentu

    Od osoby, która nie umie czytać, wymagasz umiejętności cytowania? Toż to
    dla niej gorsze niż wyższa matematyka ;->