  • 1. Data: 2006-02-18 17:21:37
    Temat: zabezpieczenie licznika a dowód w sprawie
    Od: Iwona<b...@o...pl>

    Na moją prośbę zdemontowano licznik energii i wysłano do ekspertyzy. Licznika
    jednak nie zabezpieczono w żaden sposób pan zabrał go pod pachę i wrzucił do
    samochodu. W tej chwili licznik ten oraz ekspertyza stanowią dowód w sprawie
    przeciwko mnie. Czy w podobnym przypadku nie powinien licznik zostać
    zabezpieczony aby nikt postronny nie mógł go uszkodzić?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-18 18:50:24
    Temat: Re: zabezpieczenie licznika a dowód w sprawie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Iwona [###b...@o...pl.###] napisał:
> [...]
    nie
    > powinien licznik zostać zabezpieczony aby nikt postronny nie mógł

    Dokładnie tak - moim zdaniem. W opisanym wypadku oskarżyciel musi
    dowieść, ze ów licznik był uszkodzony w chwili jego zdemontowania.