  • 1. Data: 2006-11-04 05:30:07
    Temat: z jakiego artykułu powinienem byc zwolniony
    Od: "Piotr M" <a...@w...pl>

    Witam.

    Pracodawca zwalnia mnie z pracy z dniem 3.11.2006 i od tego dnia biegnie
    dwutygodniowy okres wypowiedzenia. Maiałem umowę do 2010 roku.
    Po ponad półrocznym okresie zwonienia lekarskiego wróciłem do pracy z
    orzeczeniem lekarza, ze mogę pracować tylko w pomieszczeniu z oknami i
    wentylacją. Mam 3 grupę inwalidzką, którą dostałem w okresie zwolnienia
    lekarskiego i przekazałem kopię do pracodawcy na 3 miesiące przed powrotem
    do pracy.
    Po powrocie, okazało się, że pracodawca "nie ma dla mnie przystosowanego
    miejsca pracy" i wysłał mnie na zaległy miesieczny urlop, aby mi takie
    stanowisko swtorzyć. Po urlopie dostałem wypowiedzenie ponieważ mu się nie
    udało. Na wypowiedzeniu zawarł tylko info, że zwlnia mnie z oresem
    wypowiedzenia. Jaki artykuł obejmuje taki powód zwolnienia???

    Niedługo dostanę świadectwo pracy i chciałbym dostać poprawnie wypełnione.

    Dzięki za pomoc, Jestem laikiem w sprawie prawa pracy więc proszę o
    konkretną odpwiedź.

  • 2. Data: 2006-11-05 21:33:19
    Temat: Re: z jakiego artykułu powinienem byc zwolniony
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr M napisał(a):
    > Na wypowiedzeniu zawarł tylko info, że zwlnia mnie z oresem
    > wypowiedzenia. Jaki artykuł obejmuje taki powód zwolnienia???

    Jeśli to umowa na czas określony i przewiduje możliwość jej
    wypowiedzenia, to nie musi być żadnego powodu.

    KG

  • 3. Data: 2006-11-06 07:32:24
    Od: "Piotr M" <a...@w...pl>

    Witam,

    Pracodawca zgodził się mi wpisać powód zwolnienia na świadectwie pracy,
    tylko muszę mu podać podstawę prawną. O takową właśnie pytam, a nie o samą
    możliwość podania powodu - bo żeczywiście, nie musi tego robić.

    Pozdr.
    Piotr M

  • 4. Data: 2006-11-06 13:36:46
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr M napisał(a):
    > Pracodawca zgodził się mi wpisać powód zwolnienia na świadectwie pracy,
    > tylko muszę mu podać podstawę prawną. O takową właśnie pytam, a nie o samą
    > możliwość podania powodu - bo żeczywiście, nie musi tego robić.

    podstawę prawną czego? powodu? to nie znajdziesz

    KG