  • 1. Data: 2006-11-03 22:16:22
    Temat: jakie koszty egzekucyjne za mandat z Urzedu Skarbowego?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    przyszlo wezwanie z usa na zaplacenie mandatu + koszty egzekucyjne, ktore
    nie sa podane. nie wiecie, jakiego to rzedu kwota?

  • 2. Data: 2006-11-03 22:53:54
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > przyszlo wezwanie z usa na zaplacenie mandatu + koszty egzekucyjne, ktore
    > nie sa podane. nie wiecie, jakiego to rzedu kwota?

    to chyba zalezy od kwoty mandatu.
    Ja za mandaty na 1400zl musialem dolozyc jakies 80zl z tego co pamietam

    -

  • 3. Data: 2006-11-04 17:48:10
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > przyszlo wezwanie z usa na zaplacenie mandatu + koszty egzekucyjne, ktore
    > nie sa podane. nie wiecie, jakiego to rzedu kwota?

    Jakieś drobniaki. Mnie po roku z 200 zł zrobiło się 212. Znaczy się nie mnie
    tylko urzędowi skarbowemu, bo to oni dostali tytuł wykonawczy z urzędu
    wojewódzkiego do zapłaty. Z tego co wiem, to się ociągają, bo przez pół roku
    zapłacili dopiero 60 zł.

    +inż.prawa+