  • 1. Data: 2004-08-19 21:16:04
    Temat: z NASK do sadu
    Od: CC <o...@i...pl>

    NASK stosuje praktyki monopolistyczne i wyludza od obywateli
    nienalezne pieniadze za domniemane uslugi.

    Poniewaz chcieli tak wyludzic ode mnie kase zglosilem sprzeciw w
    sadzie i czekam na rozwoj wypadkow.

    Poszukuje osob ktore maja lub mialy z NASK podobne przygody w celu
    skierowania do sadu zbiorowego pozwu.

    Sedze ze moze byc minimum kilkanascie tysiecy poszkodowanych.

    NASK uprawia biznes w stylu nigeryjskim i dopuki obywatele sie temu
    nie przeciwstawia beda to robic nadal.

    Prosze o kontakt z moim serwisem
    "Obywatelskie nieposluszenstwo"
    http://obnie.w.interia.pl
    o...@i...pl

    CC

  • 2. Data: 2004-08-20 08:30:08
    Temat: Re: z NASK do sadu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Poszukuje osob ktore maja lub mialy z NASK podobne przygody w celu
    > skierowania do sadu zbiorowego pozwu.

    poszukaj w archiwum grupy, bylo kilka osob.

    na przyszlosc polecam jabluszko.net, sam z niego korzystam (domena .com)
    i jest ok, a cena nie porownywalna z NASKiem.

    P.