  • 1. Data: 2004-08-19 18:54:15
    Temat: Termin odwołania - PROKURATURA
    Od: "Neo" <n...@g...pl>

    Witam.

    Sytuacja wyglada następujaco :

    Pewien gosc oszukał mnie. Zlozylem doniesienie do prokuratury.
    Prokuratura umorzyla sprawe, o czym zostalem powiadomiony pisemnie.
    Tak sie zlozylo, ze odwolalem sie od tego umorzenia ale nie w terminie.
    Nie mam jeszcze odpowiedzi.

    I tu pytanie :

    - jakie artykuły regulują przywrócenie terminu odwołania ?
    - czy jest wogóle możliwe w takiej sytuacji przywrócenie terminu ?
    - czy odwolanie nie w terminie, zamyka droge do ukarania sprawcy ?

    Pzdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-08-19 19:00:25
    Temat: Re: Termin odwołania - PROKURATURA
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Neo wrote:
> [...]
    > Nie mam jeszcze odpowiedzi.
    >
    > I tu pytanie :
    >
    > - jakie artykuły regulują przywrócenie terminu odwołania ?

    art.126 kpk

    > - czy jest wogóle możliwe w takiej sytuacji przywrócenie terminu ?

    jeśli spełnione będą przesłanki...

    > - czy odwolanie nie w terminie, zamyka droge do ukarania sprawcy ?

    w zasadzie tak
    teoretycznie pozostają możliwości z art.327 i 328 kpk

    KG

  • 3. Data: 2004-08-19 19:05:27
    Od: "Neo" <n...@g...pl>

    > art.126 kpk

    > jeśli spełnione będą przesłanki...

    > w zasadzie tak
    > teoretycznie pozostają możliwości z art.327 i 328 kpk
    >
    > KG
    Dzieki za Expresowa odpowiedz.

    art. juz sprawdzam, tylko jeszcze drobne pytanko - Czym sa te przeslanki...
    ?

    Tomek

  • 4. Data: 2004-08-20 15:18:36
    Temat: Re: Termin odwolania - PROKURATURA
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/19/2004 8:54 PM, Neo wrote:

> [...]
    > - czy jest wogóle możliwe w takiej sytuacji przywrócenie terminu ?
    > - czy odwolanie nie w terminie, zamyka droge do ukarania sprawcy ?

    Czy na umorzeniu było pouczenie o terminie? Jeżeli nie, a odwołanie
    składałeś sam, nie papug, to uwalenie terminu nie ma prawnej doniosłości.

    celowość walki uzalezniona jest od tego, jak mocne masz dowody.

    PZdr: Catbert