  • 1. Data: 2004-09-10 13:58:18
    Temat: wysokość odprawy
    Od: kot_bury <k...@o...pl>

    Witam wszystkich

    Mam małe pytanko dotyczące wysokości odprawy pieniężnej - właśnie jestem
    po telefonie do zusu i wizycie w inspekcji pracy.
    Jak wylicza się wysokość odprawy? Czy pracownikowi należy wypłacić kwotę
    netto wynagrodzenia, czy też brutto po potrąceniu podatku dochodowego?
    ZUS: nie płaci się składek na ubezpieczenie
    inspekcja pracy: odprawa to składnik wynagrodzenia i składki się płaci
    (Pan podał jako podstawę przepisy u o podatku dochodowym od osób
    fizycznych)
    Tak więc co należy się pracownikowi?

    pozdrawiam serdecznie

    kot_bury

  • 2. Data: 2004-09-10 21:41:08
    Temat: Re: wysokość odprawy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Sep 2004, kot_bury wrote:
    [...]
    > + ZUS: nie płaci się składek na ubezpieczenie
    > + inspekcja pracy: odprawa to składnik wynagrodzenia

    Proponuję pytać na .podatki, w końcu ZUS to parapodatek :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-09-13 07:10:07
    Od: kot_bury <k...@o...pl>

    > Proponuję pytać na .podatki, w końcu ZUS to parapodatek :)

    ok spróbuję :)

    pozdrawiam

    kot_bury