  • From: "Loziek" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wysokosc i celowosc mandatu
    Date: Tue, 5 Feb 2002 23:10:14 +0100

    Witam was wszystkich

    na poczatku chcialem przeprosic ze wlasciwie z tak blachym problemem
    wyskakuje na pewnie tak powazna grupe, ale cala sytuacja mnie mocno
    zesloscila i chyba musze ja komus powiedziec

    ostatnio jadac alejami jerozolimskimi ( taka trasa miedzy Warszawa a
    Pruszkowem , podzielona pasem zieleni, po obu stronach po dwa pasy, z
    lagodnymi skretami, bez dziur ) trafilem na policjantow ktorzy wlepili mi
    mandat w wysokosci 300 zlotych, za 102 km/h przy obowiazujacej 60 siatce.
    Warunki pogodowe byly dobre, na drodze bylo prawie pusto, byl wieczor, mam
    18 lat, seat ktorym jechalem jest bardzo zadbany i calkowicie sprawny

    Uwazam ze nie stanowilem zadnego zagrozenia dla innych uczestnikow ruchu,
    ani dla siebie ( tak sadze ) a mimo to zostalem ukarany i to wysoka grzywna
    ktora nie jestem w stanie zaplacic. ( chodze do liceum nie pracuje )

    Czy moge probowac jakas sie odwolac od tej dezycji ( wedlug mnie
    niesprawiedliwej ), czy wogule mam jakies szanse ?

    A wlasciwie uwazam ze to nie jest sprawiedliwe, moja mama widzi jak jezdze i
    sama przyznala mi racje ze nie powoduje zagrozenia jadac pusta trasa
    wieczorem. Jednak zostalem ukarany i w moim miemaniu ( mama jest dla mnie
    autorytetem ) bardzo niesprawiedliwie. Osobiscie uwazam sie za dobrego
    czlowieka, charytatywnie pomagam juz 3 rok WOSP, w tym roku zrobilem dla
    nich ladna strone, co wymagalo duzo wysilku, i zrobilem to za darmo. A teraz
    co mam zrobic ... ukrasc cos aby miec kase na zaplacenie mandatu ?

    wiem ze ostatnie zdanie bylo jak marksistowskie wolanie ludu : "jak nie
    dostane chleba, to sam sobie go wezme" i niezbyt ambitne, ale pisze to na
    goraco po otrzymaniu mandatu

    czego sie spodziewac po tym liscie i mowiac wam o tym ? nie mam pojecia, ale
    zrobi mi sie troche lzej na sercu, po za tym mam nadzieje ze dowiem sie co o
    tym myslicie

    Pozdrawiam Loziek
    --
    If you make people think they think