  • Data: 2002-02-07 23:41:45
    Temat: Re: wysokosc i celowosc mandatu
    Od: Marcyś <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Loziek" <l...@p...com> napisał w wiadomości
    news:3c605882@news.vogel.pl...

    > ostatnio jadac alejami jerozolimskimi ( taka trasa miedzy Warszawa a
    > Pruszkowem , podzielona pasem zieleni, po obu stronach po dwa pasy, z
    > lagodnymi skretami, bez dziur ) trafilem na policjantow ktorzy wlepili mi
    > mandat w wysokosci 300 zlotych, za 102 km/h przy obowiazujacej 60 siatce.
    > Warunki pogodowe byly dobre, na drodze bylo prawie pusto, byl wieczor, mam
    > 18 lat, seat ktorym jechalem jest bardzo zadbany i calkowicie sprawny
    >
    > Uwazam ze nie stanowilem zadnego zagrozenia dla innych uczestnikow ruchu,
    > ani dla siebie ( tak sadze ) a mimo to zostalem ukarany i to wysoka
> [...]

    Mandat jest oczywiście niesłuszny i świadczy o szykanowaniu Cię przez
    władze.
    Z pewnością pod tym znakiem ograniczenia prędkości (jak pod zdecydowaną
    większością tego typu znaków) była tabliczka, iż nie dotyczy on pojazdów
    kiero-
    wanych przez osoby mające pozwolenie na jazdę ponad 100 km/h od Twojej
    mamy, a także osoby wykonujące ładne strony i to dla WOŚP. Po prostu -
    spisek uknuty p-ko tak świetlanym jak Ty postaciom.

    Marcyś