  • Data: 2002-02-06 10:49:27
    Temat: Re: wysokosc i celowosc mandatu
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    Loziek <l...@p...com> wrote:

    > A wlasciwie uwazam ze to nie jest sprawiedliwe, moja mama widzi jak jezdze i
    > sama przyznala mi racje ze nie powoduje zagrozenia jadac pusta trasa
    > wieczorem.

    Ale mandat zaplaciles za PRZEKROCZENIE PREDKOSCI. Jezeli uwazasz, ze mozesz
    sobie lekcewazyc zakaz i jedzic z dowolna wybrana przez siebie predkoscia bo
    Twoim zdaniem nie powodujesz zagrozenia to NIESPRAWIEDLIWOSCIA jest fakt, ze
    dostales prawo jazdy. Ale nie przejmuj sie tylko na przyszlosc pamietaj o
    jednym - przed policjantem udawaj niezorientowanego glupka o maksymalnie
    SKRUSZONYM wygladzie. To dziala :-)

    A ograniczenie predkosci jest tez dla tego kto nie z Twojej winy wbiegnie Ci
    przed maske. Zebys go nie zabil po prostu. Zapewne w wielu miejsach mozna by
    dopuscic wieksza predkosc maksymalna ale tylko wtedy gdyby wszyscy
    przestrzegali zakazu. Jak to zrobisz? Zamontujesz wszystkim tachografy? To
    jest realne (w postaci oplombowanego modulu elektronicznego - podobnie jak w
    kasach fiskalnych) ale kto sie na to zgodzi? :-)

    > Pozdrawiam Loziek

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź)