  • 11. Data: 2003-02-08 12:14:02
    Temat: Re: wyrok za narkotyki
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "pietruszek" <e...@w...go2.pl> wrote in message
    news:b22piq$mfl$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Kafar" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nieodpowiednim

    > z kolegami czy z dresami?
    > no dilowanie dragami jest to bardzo powazne przestepstwo...

    O to mi chodzi, ze powazne to o no jest wedlug kk, a nie istotnie. Za
    sprzedawanie trawki 15 lat??? Gimme a break...

    --
    Depi.

  • 12. Data: 2003-02-08 13:17:12
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    No co Ty... Tysiącom dzieci ___ŚMIERĆ____ sprzedajesz... :)))
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2003-02-08 13:48:05
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    .

    > No co Ty... Tysiącom dzieci ___ŚMIERĆ____ sprzedajesz... :)))

    He he he! To ile powinni dostawać dilerzy _samochodów_??? ;-)))

    Depi.

  • 14. Data: 2003-02-08 19:36:06
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > O to mi chodzi, ze powazne to o no jest wedlug kk, a nie istotnie. Za
    > sprzedawanie trawki 15 lat??? Gimme a break...

    palenie tak powinno bbyc legalne kto co lubi...
    ale jesli uznaje sie narkotyki i marihuane za nielegalne to sprzedaz to
    czerpanie korzysci z tego
    ze malo jest na rynku.. co trzeba sie wystac potych klatkach a ile sie ci
    nachapia, skroja... to jak juz ida do wieznienia niech na dluzej... niech
    sie boja..

    lepiej by bylo by zalegalizowac

    a jeszcze lepiej nie uzywac :)

  • 15. Data: 2003-02-11 17:57:03
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Za morderstwo to jest od 12 do dozywotniego pozbawienia wolnosci.
    >
    > Za zabojstwo od 8 do dozywotniego. Jak widac jest to
    >
    > troche wiecej niz 15 lat.
    >

    > Chodzilo o maxymalny wymiar a nie min.

    Dzieki, o legislatorze, za oswiecenie. Czy to znaczy, ze nie mozna dostac 8,
    a za dzieciobojstwo nawet mniej? Rozumiesz, to co jest napisane, czy nie
    bardzo?

    --
    Depi.