  • 1. Data: 2003-02-07 13:59:21
    Temat: zmiana umowy spółki - jak ??
    Od: "Marcin" <a...@t...pl>

    Witam,
    Stoję ostatnio przed problemem zmiany umowy spółki zoo. Jakie czynności
    dokładnie muszę wynokać, żeby do tego doprowadzić i do których z nich
    potrzebuję prawnika lub notariusza?
    Z tego co wiem to do zmiana ma odbyć się w obecności notariusza? Czy w
    związku z tym sam mogę mu dostarczyć nową umowę spółki? Czy musi być do niej
    załącznik w postaci starej umowy?
    Przeglądałem własnie wzór umowy spółki zoo i jest to akt notaraialny, ale
    zaczyna się od powołania spółki, czy w związku z tym jeśli jest to zmiana to
    należy podobny dokument przedłóżyć tylko, ze zmienionym początkiem?

    Z góry dzięki za odpowiedź,
    Marcin

  • 2. Data: 2003-02-07 14:40:08
    Temat: Re: zmiana umowy spółki - jak ??
    Od: "Marcinowicz" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaczyna się od powołania spółki, czy w związku z tym jeśli jest to zmiana
    > należy podobny dokument przedłóżyć tylko, ze zmienionym początkiem?

    najlepszy będzie aneks zmieniający poszczególne postanowienia umowy.