  • 1. Data: 2003-02-07 13:18:50
    Temat: Odp: wyciąg z księgi wieczystej - jak go zdobyć?
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

    > Czy w wydziałach wieczystoksięgowych są gotowe wnioski?
    w niektórych sądach tak

    > Jaka jest opłata?

    6 zł za stronę, zazwyczaj jest 1 strona

    > Mam tylko adres lokalu, który chcę sprawdzić. Czy to wystarczy do
    uzyskania
    > wyciągu?

    mogą być trudności, ale powinni znaleźć, jak poprosisz baardzo

  • 2. Data: 2003-02-07 13:42:34
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Bartosz Skorek <b...@i...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b20bb0$ihq$...@a...news.tpi.pl...

    > uzyskania
    >
    > mogą być trudności, ale powinni znaleźć, jak poprosisz baardzo

    Nie mają prawa ci odmówić . NIKOMU.
    Jeśli chcesz kupić lokal to masz prawo sprawdzić jego hipotekę
    aby nie kupować kota w worku .

  • 3. Data: 2003-02-07 14:03:32
    Temat: Re: wyciąg z księgi wieczystej - jak go zdobyć?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 4. Data: 2003-02-07 16:20:07
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jaka jest opłata?
    > Mam tylko adres lokalu, który chcę sprawdzić. Czy to wystarczy do

    STARY! NIE WYSYLAJ POSTOW Z INNA DATA.

    NIE WIEM JAK TY, ALE JA SORTUJE WG DATY WPLYWU

    I CALY CZAS WIDZE TEGO POSTA NA SAMEJ GORZE

    Widze, ze to jakis nowy sposob. Juz nie raz ktos
    tak wysyla posty.

    KUP SOBIE KALENDARZ!

    Konrad

  • 5. Data: 2003-02-08 00:08:04
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Marcin Surowiec zamieszkała pod adresem
    <s...@d...pl>
    w artykule <news:00d901c2cebf$7444b350$a740200a@zm> napisała w ten
    deseń:

    Fifiemu sie wydaje, że wyciagi z KW dostanie każdy, co nie jest prawdą.
    Ale nie jest to pierwsza bzdura, którą tutaj wypisuje. Mam go w KF od
    czasu jak chłopak w paranoje popadł i sam siebie od zakłamanych wyzywał,
    ale mój czytnik niestety nie filtruje po referencjach i czasem - tak jak
    teraz widzę jego wypociny.

    Z resztą Twojej wypowiedzi sie zgadzam i popieram w całej rozciągłości.
    A autorowi wątku jeśli chodzi o sprawdzenie stanu w KW to może póść (po
    uzyskaniu informacji u numerze) to wydziału Ksiąg Wieczystych właściwego
    Sądu Rejonowego i na miejscu sam sprawdzić co w księdze jest zapisane -
    tego faktycznie nie maja prawa odmówic.
    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 7. Data: 2003-02-08 21:24:15
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Tom <b...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jaka jest opłata?
    > Mam tylko adres lokalu, który chcę sprawdzić. Czy to wystarczy do uzyskania

    Wniosek nie jest problemem. Możesz go sam napisać. Odpis księgi wieczystej
    dostaniesz tylko wówczas gdy udowodnisz swój interes prawny.. Kw możesz
    przejrzeć na miejscu w obecności pracownika sądu. Nr kw musisz znać.
    freni

  • 8. Data: 2003-02-10 09:54:14
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "freni " [...]
> [...]
    > dostaniesz tylko wówczas gdy udowodnisz swój interes prawny.. Kw możesz
    > przejrzeć na miejscu w obecności pracownika sądu. Nr kw musisz znać.

    Jelsi potrzebujesz dla notariusza, to po prostu powiedz mu, by sam wyslal
    wniosek.

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-02-10 14:45:05
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> napisał(a):

    > "freni " [...]
    >
    > Jelsi potrzebujesz dla notariusza, to po prostu powiedz mu, by sam wyslal
    > wniosek.

    zdaje się , że pytający nie potrzebuje go dla notariusza. Gdyby tak było
    znałby nr Kw. Raczej nie praktykuje się tego o czym piszesz.
    Pozdrawiam
    freni

  • 10. Data: 2003-02-11 10:24:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "freni " [...]

    > zdaje się , że pytający nie potrzebuje go dla notariusza. Gdyby tak było
    > znałby nr Kw. Raczej nie praktykuje się tego o czym piszesz.
    > Pozdrawiam
    > freni

    Jak gdzie.
    Ja sie z tym spotkalem..