  • 1. Data: 2003-02-07 13:55:18
    Temat: Obowiazek alimentacyjny?
    Od: "RF" <p...@w...pl>

    Witam!

    Co nalezy zrobic aby pozbyc sie tego obowiazku wobec swoich rodzicow? Aby
    nie mogli zadac placenia na nich alimentow.

    Dzieki
    Radek

    p...@w...pl

  • 2. Data: 2003-02-07 14:03:35
    Temat: Re: Obowiazek alimentacyjny?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Co nalezy zrobic aby pozbyc sie tego obowiazku wobec swoich rodzicow? Aby
    : nie mogli zadac placenia na nich alimentow.

    powiem Ci i wsadzą mnie za podżeganie do 148 kk, nie ma głupich :)

  • 3. Data: 2003-02-07 14:48:03
    Temat: Odp: Obowiazek alimentacyjny?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik RF <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b20dhc$cfc$...@a...news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Co nalezy zrobic aby pozbyc sie tego obowiazku wobec swoich rodzicow? Aby
    > nie mogli zadac placenia na nich alimentow.

    nie ma takich możliwości ...

    Sandra

  • 4. Data: 2003-02-07 19:46:00
    Od: "RF" <p...@w...pl>

    Aby

    > nie ma takich możliwości ...

    Czy oby napewno?!
    Wiec w panstwie prawa, ojciec ktory powiedzmy "nie troszczy" sie o swoje
    dziecko i robi wiele problemow, gdy dzieciak staje sie dorosly moze chciec
    od niego alimenty bo w zyciu mu nie wyszlo?
    Radek

  • 5. Data: 2003-02-07 19:47:04
    Od: "RF" <p...@w...pl>

    A pozbawienie praw rodzicielskich nie skutkuje?
    Radek

  • 6. Data: 2003-02-07 21:43:14
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik RF <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2124t$4s$...@a...news.tpi.pl...
    > A pozbawienie praw rodzicielskich nie skutkuje?

    pozbawienie władzy rodzicielskiej nie wyklucza alimentacji ...

    Sandra

  • 7. Data: 2003-02-08 21:34:34
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    RF <p...@w...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Co nalezy zrobic aby pozbyc sie tego obowiazku wobec swoich rodzicow? Aby
    > nie mogli zadac placenia na nich alimentow.

    rodzice którzy "popadli" w niedostatek mają prawo żądać alimentów od swoich
    dzieci. Rozmiar obowiązku alim. określa sąd. Uporczywe uchylanie się od
    obowiązku alimnt. stanowi w świetle pr.karnego przestępstwo.
    freni