  • 1. Data: 2005-12-12 22:05:38
    Temat: wyrok w zawieszeniu a wojsko
    Od: Krzysiek<r...@i...pl>

    Wtam, mam 23 lata , od 2002 roku migam sie do odbycia zasadniczej służby
    wojskowej(nie odbieram wezwań z WKU) W dniu 16 listopada 2005r zostałem
    skazany za pobice na 6 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniiu na 2 lata ii
    kara grzywny 1000zł. Moje pytane jest nasteujące: czy jest mozlwość przeniesiena
    mnie do rezerwy,jeśli tak to jake dokumenty winienem złozyć?

    -> http://usenet.pomocprawna.info