  • 1. Data: 2008-01-14 20:03:49
    Temat: wyrok w sprawie mandatu / Człuchów /
    Od: "Marek" <m...@g...com>

    witam,
    \

    mam pytanko.

    w grudniu 2006 roku dostałem zdjecie za przekroczenie predkości, następnie
    sprawa sądowa, wyrok i kara...

    zapłaciłem lecz niestety po wpłacie dowiedziałem się że zdjecie zrobiono mi
    bezprawnie (starż gminna)

    złożyłem odowołanie, kazali załozyć sprawe, to załozyłem... i..pare dni temu
    dostałem pismo w którym jest:\\są duchyla wyrok nakazaowy Sądu Rejonowego w
    Człuchowie z dnia 12.grudnia 2006 roku w sprawie...

    kolejny punkt to :
    \
    umarza postępowanie w spawie o wykroczeniew stosunku do....

    oraz

    kosztami sadowymi obciąża skarb państwa

    czy to oznacza że zwrócą mi kase??

    mam pisac kolejne pisma w sprawie zwrotu ?

    pozdr
    dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2008-01-14 21:35:42
    Temat: Re: wyrok w sprawie mandatu / Człuchów /
    Od: "lux" <b...@b...servera>

    > mam pisac kolejne pisma w sprawie zwrotu ?
    ====
    tak, sprawa cywilna tym razem za niezgodne z prawem skazanie

    --
    lux

  • 3. Data: 2008-01-15 04:48:14
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Marek pisze:
    > złożyłem odowołanie, kazali załozyć sprawe, to załozyłem... i..pare dni
    > temu dostałem pismo w którym jest:\\są duchyla wyrok nakazaowy Sądu
    > Rejonowego w Człuchowie z dnia 12.grudnia 2006 roku w sprawie...

    to coś, co dostałeś, to postanowienie o wznowieniu postępowania?

    KG

  • 4. Data: 2008-01-15 08:11:56
    Od: "Marek" <m...@g...com>

    Witam,

    Dosatłęm wyrok, w którym sąd uchyla wyrok poprzedniego sądu.

    I teraz proste pytanie, czy jest to jednoznaczne ze zwrotem kasy?, czy musze
    występowac o jej zwrot?