  • 1. Data: 2008-01-14 18:26:58
    Temat: Przyłącza /prąd-gaz/ we współwłasności
    Od: " Anna" <m...@g...pl>

    Witam,

    ehhhh... same kłopoty przez spadek :(

    Po śmierci ojca brat chce odłączyć we wspólnym budynku /w którym mieszkamy/
    prąd i gaz,bo stwierdził, że rachunki są za duże i że on ich płacił nie
    będzie /w grudniu nie żałował sobie ciepła - piec gazowy chodził wkółko,
    chociaż ja kupiłam węgiel i drzewo do drugiego pieca i można było palić,
    tylko jemu się nie chciało... Mój pech, że od 2-ch miesięcy jestem przykuta
    do łóżka i nie mogę robić tego sama, nie mówiąc o zarabianiu pieniędzy :( /

    Czy on może tak zrobić ? Odciąć media drugiemu współwłaścicielowi bez jego
    zgody ?
    Wszystkie rachunki są wystawiane jeszcze na ojca ...

    Swoje przyłącza ma w domu obok zbudowanym-ma zamiar się się tam podłączyć.
    Co mogę zrobić ?

    Pozdr