  • 1. Data: 2008-01-14 17:50:15
    Temat: Wypowiedzenie poleconym
    Od: "Silmariena" <s...@w...wp.pl>

    Witam

    i proszę o pomoc.
    Wypowiadam umowę. Wypowiedzenie wysyłam poleconym. Wypowiedzenie dociera.
    Mam potwierdzenie tego faktu w piśmie od firmy, której umowę wypowiedziałam.
    Nie jest to jednak pismo potwierdzające wypowiedzenie, tylko pismo w stylu:
    Wprawdzie pani wypowiedziała umowę pismem, które wpłynęło do nas dnia XXX,
    ale nasz konsultant dzwonił do pani i w tej rozmowie zrezygnowała pani z
    wypowiedzenia. Oczywiście żadnej rozmowy z "konsultantem" nie było. O jaką
    firmę chodzi, chyba pisać nie muszę.
    Czy w świetle prawa umowa została rozwiązana (ew. zostanie rozwiązana
    zgodnie z przewidzianym umową terminami)?

    --
    Pozdrawiam,
    Silmariena

  • 2. Data: 2008-01-14 18:02:39
    Temat: Re: Wypowiedzenie poleconym
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Silmariena wrote:
> [...]
    > Czy w świetle prawa umowa została rozwiązana (ew. zostanie rozwiązana
    > zgodnie z przewidzianym umową terminami)?

    No to nie pozostaje Ci nic innego jak potwierdzić i poinformować, że
    ustaliliście - też przez telefon - 4 razy większą płacę zasadniczą ;-)

    A co to za firma, że tak spytam z ciekawości?

    Piotrek

  • 3. Data: 2008-01-14 18:30:53
    Od: "Silmariena" <s...@w...wp.pl>

    Użytkownik *Piotrek* napisał w wiadomości
    "fmg8fg$fn8$...@n...news.tpi.pl":

    > No to nie pozostaje Ci nic innego jak potwierdzić i poinformować, że
    > ustaliliście - też przez telefon - 4 razy większą płacę zasadniczą ;-)

    Nie. To nie umowa o pracę

    > A co to za firma, że tak spytam z ciekawości?

    To umowa z firmą telekomunikacyjną z dwójką w nazwie
    --
    Pozdrawiam,
    Silmariena

  • 4. Data: 2008-01-14 18:35:15
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Silmariena napisał:
    > Użytkownik *Piotrek* napisał w wiadomości
    > "fmg8fg$fn8$...@n...news.tpi.pl":

    > Nie. To nie umowa o pracę

    No to ustaliliscie ze w zwiazku z czymkolwiek tam zobowiazali sie
    wplacic kwote ....... na twoje konto :)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 5. Data: 2008-01-14 18:35:19
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Silmariena pisze:
> [...]
    > Czy w świetle prawa umowa została rozwiązana (ew. zostanie rozwiązana
    > zgodnie z przewidzianym umową terminami)?

    oczywiscie owa firma posiada nagranie z rozmowy z konsultantem :P:P:P

  • 6. Data: 2008-01-14 18:35:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Silmariena pisze:

    > Nie. To nie umowa o pracę
    > To umowa z firmą telekomunikacyjną z dwójką w nazwie

    to to że chcesz 4x mniejsze opłaty :D

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 7. Data: 2008-01-14 18:37:16
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Silmariena" <s...@w...wp.pl> wrote
    > Czy w świetle prawa umowa została rozwiązana (ew. zostanie rozwiązana
    > zgodnie z przewidzianym umową terminami)?

    Jeśli konsultant nie dzwonił i nie ustaliliście niczego innnego to tak
    powinno być. A może ktoś inny odebrał. Radzę wysłać poleconym, że to nie
    prawda i żądasz wypowiedzenia w tamtym terminie.

  • 8. Data: 2008-01-14 18:37:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *Silmariena* napisał(a):

    > To umowa z firmą telekomunikacyjną z dwójką w nazwie

    Zdaje się, że pracują na nowy scenariusz do programu o sobie w telewziji ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2008-01-14 18:41:50
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote
    > Zdaje się, że pracują na nowy scenariusz do programu o sobie w telewziji
    > ;)

    Ja nie wiem...:) A czy ta firma ma w ogóle jakiś adres, czy tylko skrytkę
    pocztową..:P ?

  • 10. Data: 2008-01-14 18:55:55
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 19:37:16 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Jeśli konsultant nie dzwonił i nie ustaliliście niczego innnego to tak
    > powinno być. A może ktoś inny odebrał. Radzę wysłać poleconym, że to nie
    > prawda i żądasz wypowiedzenia w tamtym terminie.

    A oni znów zadzwonią, że dzwonili? ;-)

    Olać. Skoro wypowiedzenie ma formę pisemną to i jego odkręcenie musi miec
    taką formę. OIDP wynika to z prawa telekomunikacyjnego (ale głowy nie
    dam, bo mam jedną, a w ustawie nie chce mi się grzebać).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/