  • 1. Data: 2008-01-14 19:58:32
    Temat: do kogo NIE MOGĘ złożyć reklamacji/pisma na poczcie
    Od: plusz <p...@g...com>

    Witam ponownie,

    W wątku
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/b26801f24c93fbe1?hl=pl#
    opisywałem moje problemy z Pocztą.

    Ponieważ nie otrzymałem w terminie 14 dni (roboczych) żadnej
    odpowiedzi na moją reklamację zamierzam uznać ją za uznaną i zażądać
    wypłaty odszkodowania lub natychmiastowego bezpłatnego doręczenia
    opóźnionych przesyłek.

    Ponieważ nigdzie w regulaminach i prawie pocztowym nie znalazłem
    odpowiedzi co robić w przypadku braku odpowiedzi w ciągu 14 dni
    (wszędzie jest napisane, że Urząd Pocztowy musi udzielić jakiejkolwiek
    odpowiedz w tym terminie) zamierzam wystosować pismo do dyrektora
    generalnego poczty, p. Andrzeja Polakowskiego.

    Czy jest jakiś przepis na podstawie którego mogą odpisać, że takie
    pismo jest bezzasadne?

    --
    pozdrawiam
    plusz