  • 1. Data: 2006-03-19 22:01:47
    Temat: wyrok a brak pouczenia - cos sie zmienilo??
    Od: tg <c...@p...onet.pl>

    witam,
    czy cos sie zmienilo w polskim prawodawstwie, czy moze sedzia popelnil
    blad formalny, gdyz w wyroku sadu pracy nie bylo pouczenia o srodku
    odwolawczym?

    czy jest to zgodne z prawem?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-19 22:54:42
    Temat: Re: wyrok a brak pouczenia - cos sie zmienilo??
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    tg napisał(a):
    > czy cos sie zmienilo w polskim prawodawstwie, czy moze sedzia popelnil
    > blad formalny, gdyz w wyroku sadu pracy nie bylo pouczenia o srodku
    > odwolawczym?

    w wyroku?
    nigdy nie było

    KG

  • 3. Data: 2006-03-20 08:51:01
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > czy cos sie zmienilo w polskim prawodawstwie, czy moze sedzia popelnil
    > blad formalny, gdyz w wyroku sadu pracy nie bylo pouczenia o srodku

    byles na rozprawie, byles zawiadomiony, miales pelnomocnika ???

    pozdr

  • 4. Data: 2006-03-20 10:06:58
    Od: tg <c...@p...onet.pl>

    Lookasik napisał(a):

    > byles na rozprawie, byles zawiadomiony, miales pelnomocnika ???

    nie bylem na ogloszeniu, bylem zawiadomiony,nie mialem pelnomocnika.

    bylem przekonany, ze zazwyczaj w wyroku jest pouczenie o srodkach
    odwolawczych.. chcialem sie tylko upewnic

    dzieki za odp

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-03-20 11:10:57
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "tg" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie bylem na ogloszeniu, bylem zawiadomiony,nie mialem pelnomocnika.
    >
    > bylem przekonany, ze zazwyczaj w wyroku jest pouczenie o srodkach
    > odwolawczych.. chcialem sie tylko upewnic

    w wyroku niegdy nie ma pouczenia. na rozprawie, na ktorej oglasza sie wyrok
    przewodniczacy poucza o srodkach zaskarzenia

    nadto dolacza sie pouczenie do orzeczen wydawanych na posiedzeniach
    niejawnych

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-03-20 13:41:46
    Od: tg <c...@p...onet.pl>

    Lookasik napisał(a):

> [...]
    > przewodniczacy poucza o srodkach zaskarzenia
    >
    > nadto dolacza sie pouczenie do orzeczen wydawanych na posiedzeniach

    dzieki, pewnie pomylilo mi sie z decyja administracyjna ;)

    pozdrawiam