  • 1. Data: 2004-10-03 22:02:25
    Temat: wykreslenie danych osobowych
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Jakie informacje identyfikacyjne nalezy podac firmie, aby wykreslila moje
    dane osobowe ze swojej bazy (np. organizator konkurrsu) i ile maja na to
    czasu? Czy sa zobowiazani odpowiedziec w formie pisemnej?

    Gdybym pamietal jakie im podalem, to nie byloby problemu, a tak...
    Najczesciej "zadaja" imienia, nazwiska, daty urodzenia i numeru telefonu
    (czasami maila).

    --
    dropzone

  • 2. Data: 2004-10-03 22:12:55
    Temat: Re: wykreslenie danych osobowych
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik dropzone <d...@N...gazeta.pl> w poscie
    news:cjpsuh$3s0$1@atlantis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > Gdybym pamietal jakie im podalem, to nie byloby problemu, a tak...
    > Najczesciej "zadaja" imienia, nazwiska, daty urodzenia i numeru

    Nie pamietasz, jak sie nazywasz ?????

    Pozdrawiam
    SDD

    --